Skocz do zawartości

tomgrom

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomgrom

  • Urodziny 01.01.2017

Informacje osobiste

  • Imię
    Tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Panowie a czy przy programowym wyłączeniu dpfa VCDS powinien nadal pokazywać jakieś jego parametry? Chodzi np. o grupy 068 i 073 w sterowniku silnika. Kupiłem jakieś pół roku temu paska b6 z wyciętym dpfem, brak jakichkolwiek problemów i błędów ale jak sprawdzałem ostatnio te grupy to mam tam np. parametry zapełnienia filtra 2,5%, a popiołu pokazuje 109 gram :umm a najlepsze w grupie 073 sa parametry od ostatniej regenracji filtra wskazujące, że komputer włączył sobie mimo braku dpfa regeneracje 150 km wcześniej :umm Dpf na 100% wycięty, mechanik sprawdzał (rozbierał puszkę). Autem przejechałem już ok 15 tyś i brak jakichkolwiek błędów. Czy przy programowym wyłączeniu dpfa VCDS może nadal pokazywać takie parametry?
  2. Dzięki za info, możliwe że przełącznik z 2010 jednak inaczej działa niż ten z 2006, chociaż pewnie Bordnerz też ma już więcej bajtów i tym samym więcej modyfikacji. A jeśli chodzi o ten hamulec postojowy kojarzysz w którym bajcie albo jak zatytułowany jest bit, który odpowiada za tą funkcję? Bo rozumiem, że skoro piszesz o możliwości ustawienia to poprzez długie kodowanie
  3. Witam, Panowie przeczytałem to forum ale nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi czy da się zrobić tak aby mając włączony tryb skandynawski czy też amerykański światła włączały się dopiero gdy przełącznik będzie np. w pozycji tryb zmierzchu ale nie w pozycji 0 lub tak żeby światła włączały się dopiero po odpaleniu silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności