Skocz do zawartości

nezdor

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nezdor

  • Urodziny 21.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam, proszę o analizę logów umieszczonych poniżej. Błędy przed każdym logowaniem kasowane, nawet jak nie było. Poza tym wyświetlają się błędy: 3 Faults Found: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 35-10 - - - Intermittent Podczas logów auto mogłem wkręcić maksymalnie do 5000 obr, gaz był w podłogę wciśnięty. Logi robione tylko na benzynie. http://vaglogi.pl/log-115_118_rG0Ad.html http://vaglogi.pl/log-002_033_cS46G.html http://vaglogi.pl/log-003_020_858epT6.html http://vaglogi.pl/log-090_093_RB7nB.html
  2. Tak przed każdym logiem kasowałem błędy. Jakiś czas temu przejechałem 200 km żeby sprawdzić czy wyskoczy błąd i wyskoczył tylko ten od katalizatora. Czy może to być też problem z katalizatorem? Jeśli chodzi o gaz to lambda jest w porządku? Ostatnio jak byłem na serwisie gazu gaziarz który zakładał instalacje mówił że to może być problemem jeśli chodzi o te błędy. Chciałbym mu to jakoś wytłumaczyć żeby to wreszcie ogarnął a jak nie to pojadę do innego lepszego speca bo już długi czas tak jeżdżę i boję się o silnik.
  3. Logi zrobione benzyna 002 033 031 http://vaglogi.pl/log-002_033_031_aYMn4C.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_mvn6C.html Gaz 002 033 031 http://vaglogi.pl/log-002_033_031_6WLB6D.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_cFMuQ.html
  4. Ok dzieki za odpowiedź. Jutro wrzucę logi
  5. Witam. Zrobiłem ponownie logi na kanałach 115 i 118 mam nadzieję ze tym razem dobrze to wykonałem. Nie zdążyłem jeszcze zrobić testu szczelności z braku czasu. Postaram się to zrobić jak najszybciej. Benzyna http://vaglogi.pl/log-115_118_fhC5s9n.html GAZ http://vaglogi.pl/log-115_118_hu4Mk.html
  6. Dzięki za odpowiedź. Postaram się zrobić jeszcze jeden log na kanałach 115 118, być może coś źle zrobiłem. Jeśli chodzi o sprawdzenie szczelności to sprawdzić wszystkie przewody gumowe tj. Dolot, węże podciśnieniowe i odme?
  7. Witam. Mam problem z ciągłym pojawieniem się 2 błędów. Samochód Audi A6 1.8t Quattro benzyna/gaz. 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - Zrobiłem logi 002 i 033 Benzyna http://vaglogi.pl/log-002_033_jrKY8.html Gaz http://vaglogi.pl/log-002_033_85nIqw.html 003 i 020 Benzyna http://vaglogi.pl/log-003_020_CY9tb7C.html 115 i 118 Benzyna http://vaglogi.pl/log-115_118_X177e.html Proszę o pomoc w analizie tych logów. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności