Skocz do zawartości

zbyck

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zbyck

  • Urodziny 06.08.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolnyśląsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1996
  1. zbyck

    nakladki na blotniki b3

    Ja też sie przymierzam do tych nakładek na błotniki,a niewie ktoś gdzie dostać nakładki na drzwi (na dół pod listwy) nigdzie niemoge ich znaleźć?
  2. Ja w swoim B3 też wymieniłem ten termowłacznik i jak kiedyś w lecie stałem w korku to silnik się zagrzał ponad 100 st. i wentylatory nie zadziałały,szybko zrobiłem prowizorke na krótko i działało.Jak dojechałem do domu to podłączyłem pod ten termowłącznik dodatkowy kabelek i włącznik który umieściłem koło licznika i teraz sam załączam wentylator jak jest koło 100st.
  3. Coprawda mam Passacika B3 92r pompe tez wymieniłem (nowa z allegro za 199zł-podobna do twojej) i mam podobne objawy jak twoje auto.Napisz gdzie jest ta maglownica,o jakiej śrubce pisałeś,musze chyba pasek popuścić bo zamocno naciągłem.Pompy używane na szrotach i złomach chodą po 130-170 zł-więc lepiej dołożyć pare zł.
  4. zbyck

    Wspomaganie Inaczej

    Raczej nie,ja jakiś czas temu też zadużo wlałem płynu i kupe czasu jeździłem i nic się nie działo,ani nie bulgotało ani się nie wylewało.Dopiero jak poszła mi pompa wspomaganie-poszło łożysko i symering,i zniej się lało-to wtedy wywalało przez zbiorniczek i zmuszony byłe wymienić pompe.
  5. zbyck

    Wspomaganie Inaczej

    Ja też wymieniłem pompe wspomagania na nową tylko że chodzi głośno,wymieniłe też przy niej ten wężyk gumowy,ale jest troche załamany (jutro wymienie) i pompa ma chyba lekki opór,a gdzie sa zamontowane te zaworki zwrotne w maglownicy?Proszę o info.
  6. Tak u mnie pomogła regulacja,szarpnięcia były bo niezałapałem że ruszałem z 3 biegu-dopiero po czasie,a i niebyło umnie żadenego chrobotania w skrzyni biegu,może to synchronizator poszedł w skrzyni.
  7. Dzięki dla krzysiek-lex ,za zdjęcia i porady wyregulowałem,zrobiłem i przejechałem się,biegi działają ,wszystko jest ok.:)Jeszcze raz wielkie dzięki tobie i innym forumowiczom. :drive:Passaty są DeBest
  8. No właśnie nie jestem pewien,bo mi też się zdaje że to 3 i 4 jak szybko przełącze biegi,patrzyłem po maską za regulacja ale ja tam nic nie widze.a gdzie jest ta śruba do regulacji albo tensiłownik sprzęgła?
  9. Mam problem z ruszaniem a mianowicie czasami niechce mi ruszyć auto na pierwszym biegu,mam wrażenie wtedy jakbym z 4 ruszał,jest szarpnięcie i gasnie silnik,kilka razy daje sprzegło i jedynke to załapie.Czasami też tak jest jak dam 1 potem szybko 2-szarpniecie i gasniecie.Na innych biegach podczas jazdy niema problemu.Czy to sprzęgło czy może skrzynia biegów.Jest to disel 1,9-kombi.Czy miał ktoś taki problem?
  10. zbyck

    nadmuch -szczotki

    W Pasacie B3-92r. silniczek tego nadmuchu jest za półką która znajduje się po schowkiem od strony pasażera,odkręcamy z 5 sróbek półka wychodzi blisko drzwi jest silniczek z łopatkami-wykrecamy 2 śróbki obrót nim w lewo tak jakbysmy wykręcali go no i wychodzi,odłączamy delikatnie 2 wtyki wpięte w kostki.Ogólnie prosta budowa tego i rozbieranie też,Myśle że wtym twoim Pasku też tak jest.
  11. Prosze o info o akumulatorze,jaki powinien być do vw passata-turbo disel 1992r. Chodzi mi o Centre,czy ma być 65,70 lub 75 Ah i 320,600,640,700,760 A - co te oznaczenia oznaczają?prosze o maila na [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności