-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zbyck
- Urodziny 06.08.1966
Informacje osobiste
-
Imię
Zbyszek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolnyśląsk
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1996
-
zbyck obserwuje zawartość → nadmuch -szczotki, nakladki na blotniki b3, 1Z 1,9TDI włącznik wentylatora chłodnicy i oraz 2 innych
-
Ja też sie przymierzam do tych nakładek na błotniki,a niewie ktoś gdzie dostać nakładki na drzwi (na dół pod listwy) nigdzie niemoge ich znaleźć?
-
1Z 1,9TDI włącznik wentylatora chłodnicy
zbyck odpowiedział mateuszhg → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja w swoim B3 też wymieniłem ten termowłacznik i jak kiedyś w lecie stałem w korku to silnik się zagrzał ponad 100 st. i wentylatory nie zadziałały,szybko zrobiłem prowizorke na krótko i działało.Jak dojechałem do domu to podłączyłem pod ten termowłącznik dodatkowy kabelek i włącznik który umieściłem koło licznika i teraz sam załączam wentylator jak jest koło 100st. -
Coprawda mam Passacika B3 92r pompe tez wymieniłem (nowa z allegro za 199zł-podobna do twojej) i mam podobne objawy jak twoje auto.Napisz gdzie jest ta maglownica,o jakiej śrubce pisałeś,musze chyba pasek popuścić bo zamocno naciągłem.Pompy używane na szrotach i złomach chodą po 130-170 zł-więc lepiej dołożyć pare zł.
-
Raczej nie,ja jakiś czas temu też zadużo wlałem płynu i kupe czasu jeździłem i nic się nie działo,ani nie bulgotało ani się nie wylewało.Dopiero jak poszła mi pompa wspomaganie-poszło łożysko i symering,i zniej się lało-to wtedy wywalało przez zbiorniczek i zmuszony byłe wymienić pompe.
-
Ja też wymieniłem pompe wspomagania na nową tylko że chodzi głośno,wymieniłe też przy niej ten wężyk gumowy,ale jest troche załamany (jutro wymienie) i pompa ma chyba lekki opór,a gdzie sa zamontowane te zaworki zwrotne w maglownicy?Proszę o info.
-
Tak u mnie pomogła regulacja,szarpnięcia były bo niezałapałem że ruszałem z 3 biegu-dopiero po czasie,a i niebyło umnie żadenego chrobotania w skrzyni biegu,może to synchronizator poszedł w skrzyni.
-
Dzięki dla krzysiek-lex ,za zdjęcia i porady wyregulowałem,zrobiłem i przejechałem się,biegi działają ,wszystko jest ok.:)Jeszcze raz wielkie dzięki tobie i innym forumowiczom. :drive:Passaty są DeBest
-
No właśnie nie jestem pewien,bo mi też się zdaje że to 3 i 4 jak szybko przełącze biegi,patrzyłem po maską za regulacja ale ja tam nic nie widze.a gdzie jest ta śruba do regulacji albo tensiłownik sprzęgła?
-
Mam problem z ruszaniem a mianowicie czasami niechce mi ruszyć auto na pierwszym biegu,mam wrażenie wtedy jakbym z 4 ruszał,jest szarpnięcie i gasnie silnik,kilka razy daje sprzegło i jedynke to załapie.Czasami też tak jest jak dam 1 potem szybko 2-szarpniecie i gasniecie.Na innych biegach podczas jazdy niema problemu.Czy to sprzęgło czy może skrzynia biegów.Jest to disel 1,9-kombi.Czy miał ktoś taki problem?
-
W Pasacie B3-92r. silniczek tego nadmuchu jest za półką która znajduje się po schowkiem od strony pasażera,odkręcamy z 5 sróbek półka wychodzi blisko drzwi jest silniczek z łopatkami-wykrecamy 2 śróbki obrót nim w lewo tak jakbysmy wykręcali go no i wychodzi,odłączamy delikatnie 2 wtyki wpięte w kostki.Ogólnie prosta budowa tego i rozbieranie też,Myśle że wtym twoim Pasku też tak jest.
-
Prosze o info o akumulatorze,jaki powinien być do vw passata-turbo disel 1992r. Chodzi mi o Centre,czy ma być 65,70 lub 75 Ah i 320,600,640,700,760 A - co te oznaczenia oznaczają?prosze o maila na [email protected]