Skocz do zawartości

Wodniczek

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wodniczek

  • Urodziny 01.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Postanowilem do Was jeszcze uderzyc z pomoca...juz brakuje mi i mechanikom pomyslow na znalezienie i usuniecie usterki. A mianowicie....odpalam samochod (passat b5 fl ALZ 2000 1.6), przejade jakis odcinek ...i przy ponownym odpaleniu po przekreceniu zaplonu nie uruchamia sie samochod ...tylko w desce rozdzielczej po lewej stronie slychac stukanie (mniej wiecej co sekunde...moze troszke szybciej). Przez ten czas nie da sie uruchomic samochodu. Po kilkukrotnej probie czasem uspokoi sie i odpali...a czasem trzeba podpiac kable do innego samochodu zeby odpalil. Wymieniony jest akumulator, zregenerowany alternator i wymieniony przekaznik pompy paliwa. Nic to jednak nie pomoglo. Nie jest to za kazdym razem...zdarza sie w roznych porach..choc wydaje mi sie ze teraz jest to czestsze. Moze ktos z Was mial podobny problem i udalo mu sie to jakos rozwiazac?? Pozdrawiam
  2. Witam. Niewiem czy w dobrym miejscu piszę..jednak proszę o pomoc. Czy w benzyniakach również te zawory EGR się tak psują?? Mam problem z passatem B5 1,6 ALZ co jakiś czas słychać że obroty coś inaczej pracują i zapala się CHECK. Na komputerze pokazuje błąd przepływomierza, jednak przepływomierz wymieniony, jak rownież stary przekaźnik który pokazywał 10V ...a problem jest nadal. Może ktoś miał podobny problem i nakieruje na ustarkę?? Passat b5 1,6 ALZ 102 KM 2000 rok po lifcie "1 Błąd Zapis.: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-00 - -"
  3. kajos wielkie dzięki za pomoc. To był TRAF W DZIESIĄTKĘ ... a mechanicy chcieli głowicę robić, że zawór się zacina. Wężyk z zaworkiem nie trzyma w trójniczku i trzeba będzie wymienić. W każdym razie problem z samochodem się uspokoił. JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI...może i inni będą mieli podobny problem i usterka będzie ta sama. POZDRAWIAM Szkoda że nie zna się Pan na Oplach...z astrą mam problem...i ta sama sytuacja z mechanikami.
  4. Dziękuję bardzo za podpowiedź. Mam jednak pytanie...brak podciśnienia to ten sztywny pedał hamulca?? Jednak on po przygazowaniu robi się miękki?? A co z obrotami?? Myśli Pan że to również będzie od tego?? Jeszcze chciałem dodać, że podczas tych nierównych obrotów po uruchomieniu zimnego silnika słychać jakieś trzaski i stukania pod maską, które po przygazowaniu ustają.
  5. Witam wszystkich Forumowiczów. Już niewiem kto mi pomorze jeśli nie Wy. Mam problem z passatem b5 FT 2000 r benz + gaz. Problem jest po odpaleniu zimnego silnika...obroty są nierówne i szarpie samochodem. Pedał hamulca wydaje się wtedy twardy. Problem znika po przygazowaniu. Na komputerze pokazał się problem z powietrzem wtórnym, ale nikt nie potrafi postawić konkretnej diagnozy...a nie chciałbym wymieniać części które po wymianie okażą się dobre?? Wymieniona pompa i przeczyszczony przepływomierz powietrza. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności