Skocz do zawartości

miki99999

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miki99999

  • Urodziny 01.07.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    miki
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Warszawy

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AKN)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witajcie Drodzy Forumowicze, Dzisiaj mój drogi Pasio (2,5 TDI AKN) raczył w trakcie jazdy zgasnąć (pierwszy raz mnie zostawił na drodze - i to 200 km od domu). Szybka diagnoza - pompa nie podaje paliwa, nawet nie stęknie - więc laweta i do domu (niestety nie mojego, ale do rzeczy). Jaki na chwilę obecną jest stan: 1. Pompa paliwa zasilona bezpośrednio - działa. 2. Bezpiecznik nr 28 - sprawny. 3. Przekaźnik nr 4 (w górnej sekcji) nr 373 (połączony z bezpiecznikiem 28 sprawdzone ohmomierzem) - sprawny (wyjęty i sprawdzony na stole) 4. Napięcie (+12V) dochodzi zarówno na styk, jak i na cewkę. Potencjał na drugim zacisku cewki względem masy wynosi ok. 3,5 V - a że podawana z komputera, więc nie wnikam. 5. Wszystkie bezpieczniki zarówno w skrzynce, jak i pod zegarami sprawne. 6. Bezpieczniki i przekaźnik w skrzynce komputera (w podszybiu) sprawne. Do tego VAG pokazuje: Address 17: Instruments Controller: 3B0 920 827 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E025415 VWZ7Z0B5436316 1 Fault Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 2 Faults Found: 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications 00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525) 49-00 - No Communications Stąd moje 2 pytania: - spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? może podsunąć drogę do rozwiązania? - domyślam się, że problem zapewne będzie w kabelkach (dodam, że do modułu komfortu otwierałem jakieś 3 tygodnie temu jak mój syn wbił piłkę pod fotel i najprostszą metodą jej wyjęcia było wykręcenie fotela - moduł komfortu suchy, czysty) - i ważniejsze pytanie - polecicie jakiegoś elektryka w Kielcach lub okolicach? Pozdrawiam serdecznie
  2. Dziękuję wszystkim za informacje, Tym bardziej, że sposób wymiany opisany w książce naprawy - ściągnięcie blachy jest dla mnie niewykonalny. W trakcie próby zdjęcia blacha zaczęła się wyginać, a nie drgnęła na wałku. Chyba jednak lepszy jest sposób poprzez wyjęcie całego aparatu i wybicie sworznia przy zębatce. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za informacje i... będę musiał wygospodarować trochę czasu na wykonanie naprawy, ale na razie poświęcam prawie cały wolny czas po pracy mojemu 5-tygodniowemu synkowi :-))))). Pozdrawiam Wszystkich Marcin
  3. Wielkie dzięki za podpowiedź. Pasek rozrządu i rolkę napinacza wymieniłem 2 tygodnie temu, sprawdziłem 2 razy ustawienie, jest OK. Przyczyną moich problemów jest czujnik Halla w aparacie zapłonowym, tak też pokazuje VAG. Tylko nie wiem jak zdjąć blachę wchodzącą w szczelinę czujnika. Próbowałem podważyć wkrętakiem, ale zaczęła się wyginać, więc odpuściłem. Szczególnie, że lubi się czasem coś "urwać". A może do wymiany nie potrzeba zdejmować tej blachy? Może wymiana jest znacznie łatwiejsza, niż przypuszczam? Pozdrawiam Marcin
  4. Witam, Jak zdemontować czujnik Halla w aparacie zapłonowym? Zdjąłem kopułkę, palec rozdzielacza - jak zdemontować blachę wchodzącą w szczelinę czujnika. Czujnik przykręcony dwoma wkrętami. Pewnie demontaż jest prosty, ale mnie tak jakoś się lubi zgiąć, ułamać, etc., więc wolę zapytać... Powód: problemy z zapalaniem na ciepłym silniku, VAG: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) - sprawdziłem w innych postach, ale jak go wymienić niestety nie znalazłem. Autko: B4 '96 kombi, 2.0 8V 115KM ABE, ASB, 253kkm Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności