Skocz do zawartości

CAT

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O CAT

  • Urodziny 10.11.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starogard Gdanski

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015
  1. Panowie chciałbym publicznie podziękować Piotrusiowi ( Krzemo74) za upór i konsekwencję w dążenie do ustalenia i usunięcia objawów buczenia i rezonansu powyżej prędkości 120 km/h. Powodem tego dźwięku jest pas gumy zamocowany na górnej części chłodnicy. Po wyjęciu tej gumy zapanowała w czasie jazdy błoga cisza. We wtorek będę na przeglądzie 30 tyś/km i zapytam się czy jest jakaś modyfikacja na ten element.Męczyłem się z tym hałasem ponad 5 miesięcy ( w mojej Firmie mamy jeszcze jednego Passata z takim samym objawem). Po usunięciu tej gumy podobnie zapanowała cisza. Jest to kolejny dowód na sens tego forum , gdzie użytkownicy dzieląc się swoimi doświadczeniami doprowadzają do usunięcia mankamentów swoich pojazdów co powinno być w gestii producenta a później serwisu. Kolejnym krokiem będzie wymiana opon Contiecocontact na Dunlop sport Maxx rt aby można było delektować się deklarowanym przez producenta poziomem hałasu powyżej 130 km/h. Dodam tylko,że przed usunięciem tej gumy poziom hałasu powyżej 140 km/h wynosił 86 dB co powodowało zmęczenie już po przejechaniu dystansu 100 km. Piotruś jeszcze raz dziękuję za Twoją dociekliwość mającą na celu usunięcie nieznośnego basowego hałasu.Dodam tylko na koniec,że serwis był bezradny w znalezieniu przyczyny i sposobu rozwiązania problemu
  2. Piotrze powoli brakuje mi koncepcji na rozwiązanie problemu. Wczoraj przy temperaturze około 19 stopni buczenie pojawiło się już od 135 km/h . Dzisiaj rano temperatura wynosiła 6 stopni i do prędkości 150 km/h była cisza. Zaczyna się potwierdzać Twoja sugestia dotycząca plastyczności elementu wykonanego z tworzywa w zależności od temperatury. Tylko którego ? Co może powodować tak duże zawirowania powietrza ,że jazda samochodem staję się udręką
  3. Kriss555 niestety Twoja sugestia dotycząca zamknięcia wewnętrznego obiegu powietrza w moim przypadku się nie potwierdziła. Co gorsze basowe buczenie zaczyna się już od 135 km/h. Czuję się jakbym leciał bombowcem.
  4. Kriss555 bardzo ciekawa sugestia. Od początku pojawienia się buczenia obstawiałem na układy dolotowe powietrza
  5. Dziękuje za odpowiedz a więc wspólnie szukamy przyczyny. U mnie serwis wymienił przednie łożyska sadząc ,że to one mogą być przyczyną. Oczywiście nie dało to żadnego efektu. Częstotliwość dzwięku ( buczenia ) jest stała niezależna od prędkości powyżej 160 km/h do końca czyli 210 km/h . Ja z kolei będę szukał przyczyny w osłonie silnika .Jest to na pewno zjawisko akustyczne a nie mechaniczne uszkodzenie elementów tocznych. Buczenie to jednak jest na tyle uciążliwe,że ograniczeniem maksymalnej prędkości po autostradach w Niemczech jest moment pojawienia się rezonansu, czyli 155-160 km/h
  6. Piotrze u mnie występuję podobny rezonans ( buczenie ) od 160 km/h . Przy silnym wietrze z przodu samochodu buczenie pojawia się już w okolicach 150 km/h. Auto użytkuję głównie poza granicami naszego kraju po autostradach Niemiec stąd piszę o takich prędkościach.W chwili obecnej przejechałam 25 000 km "buczenie" pojawiło się przy przebiegu około 18 000 km. Auto eksploatuję od nowości czyli 4 miesiące. Serwis jest bezradny nie mogą ustalić przyczyny. Czy udało się Tobie ustalić przyczynę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności