Skocz do zawartości

Kamil.19444

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamil.19444

  • Urodziny 30.07.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siemiatycze

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Zamowilem zaslepki do egru, jak przyjda to biore sie do roboty. ciekaw jestem efektu, mam nadzieje ze wszystko bedzie ok, jak go zaslepie. - - - - - aktualizacja - - - - - A co do kwestii wymiany jeszcze, zalezy czy wszystko bedzie dobrze po zaslepieniu starego, bo jak ma byc to samo to moze lepiej od razu wymienic na sprawna uzywke i zaslepic, niz eksperymentowac ze starym. Co myslicie? Jest cos nie tak z klapka gaszaca, dostaje za malo powietrza, co wiaze sie ze zla mieszanka, zla mieszanka-za duzo ON i to on jest powodem kopcenia na bialo-szaro.
  2. U mnie wyszlo na to ze egr mam padniety. Chcialbym go zaslepic i stad moje pytanie czy warto zaslepic egr w takim stanie w jakim jest po uprzednim wyczyszczeniu, czy nalezaloby go wymienic na sprawny i dopiero go zaslepic?
  3. Sorry, ciemny jestem w tym. Jutro wszystkiego sie dowiem, ale dzieki za sugestie
  4. Rozrzad zmienialem bodajze w lipcu tego roku. Rozrzad jest idealnie ustawiony na 0. Mam silnik AWX z PD i nie ustawia sie kata wtrysku
  5. Trzeba bedzie go dac do mechaniora. Sporo zaczal mi lykac ON ostatnio. Srednie spalanie 7.3 przy normalnej jezdzie. Wtryski na VAGu okej, bledow brak. Dodatkowo dodam ze mam do zmiany siatke drganiowa za turbina, nieszczelny (przewiercony waz intercoolera). Poza tym wszystko okej, odpala od strzala. Mam wrazenie ze dziwnie klekocze na zimbym silniku
  6. Dzieki kolego, jutro sprawdzę. Kopci tak na bialo do ok. 70 stopni silnika. Zapach jest mocno gryzacy w oczy. Turbine mialem regenerowana ok 2 mc temu, a dzieje sie tak od marca tego roku nie zalezne od temperatury na zewnatrz
  7. Po obserwacji zauwazylem ze kopci na bialo-szaro po odpaleniu po nocy, przestaje i znowu zaczyna kopcic z tlumika wydajac przy tym taki szum z tlumika. Ten szum moze byc spowodowany wlaczaniem sie katalizatora?? Egr? Jakies pomysly czy cos? Jestem zielony w tych sprawach. Pomozcie
  8. Witam, mam passata (3bg) 1.9 tdi awx. Otoz mam z nim problem, ze gdy go odpale trzesie buda przez ok 5 sec, kopci strasznie na bialo-siwo. Oleju mi nie ubywa, plyn chlodniczy w normie. Kopci praktycznie caly czas, nie wazne czy cieply, czy zimny. Pali bez najmniejszych problemow. Bledow na ecu brak, wszystko w normie. Jakies pomysly? Gostek ktory podpinal mi go pod vaga powiedzial ze moga byc to uszczelki na pompkach. Co wy na to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności