Skocz do zawartości

SamoZuo

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SamoZuo

  • Urodziny 17.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997
  1. Cześć. Nie będę się wymądrzał ale... pęka zawsze (mi również) wahacz "prosty" dolny. Jest to kluczowy wahacz do niego mamy podpięty stabilizator oraz amortyzator a dodatkowo spełnia on zadanie blokady skrętu koła o którym nikt tutaj chyba nie wspomniał. Dlaczego pęka i mi też się tak sałato pomimo posiadania wahaczy TRW... a no dlatego że podczas pełnego skrętu to o ten wahacz uderza (nie znam fachowej nazwy) "odbojnik skrętu". Kiedy skręcamy maksymalnie w którąś stronę to ten wahacz powstrzymuje abyśmy za mocno nie skręcili. O ile w sytuacji w 100% sprawnego zawieszenia to się nie wydarzy tak już przy dużych luzach ten ala odbojnik zaczyna się stykać z wahaczem. Mi to pękło podczas zawracania na ruchliwej drodze, szybki skręt w lewo ostre hamowanie wsteczny i obrót kierownicą do oporu i bum po wahaczu. Wahacze miały około 5 lat lub więcej firmy TRW w zasadzie odgłosów nie było ale luzy były wyczuwalne a samochód lubił pomyszkować. Nie wiem ile dokładnie km zrobiłem na nich ale średnio w roku robię około 20 tysięcy km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności