Skocz do zawartości

marcmarc

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcmarc

  • Urodziny 22.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    marc
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Busko

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Skoro masz 2 serwa w domu może da się coś poskładać w jedno zanim wydasz kolejną kasę. Rozumiem że zakleiłeś poxyliną i jest ok. jeżeli wiesz gdzie leży problem to zawsze łatwiej go wyeliminować.
  2. Ceść, Paweł namierzyłem gościa który sprzedaje serva po 160 zł z gwarancją rozruchową może wiesz o nim, ale gdyby nie to podaję ci link http://aukcje.dziennik.pl/show_item.php?item=876684470. Więc gościu twierdzi że ważne są cyfry natomiast literka już nie ja miałem z literką "j" a sprzedawał mi z literką "b" tak jak pisałem daje gwarancję. Ja w końcu nie kupiłem bo sam naprawiłem po wielkich bojach ale defacto byłem zdecydowany. A teraz do tematu o którym miałem pisać: Po 5 rozłożeniu serwa i w końcu dotarłem do sedna sprawy i problemu a mianowicie ciśnienie z serwa uciekało śrubami które wchodzą w pokrywę obudowy baniaka, gdy rokujemy serwo od strony pedała hamulca i zdejmiemy pokrywę będziemy je widzieć, wchodzą w obudowę. Bardzo ważne aby ściśle przylegały do obudowy w śrubach są uszczelki ale ja zastosowałem uszczelkę w płynie co wyeliminowało uciekanie podciśnienia. Druga sprawa, zanim włożycie serwo można je sprawdzić na powierzchni, zakładamy pompę hamulcową połączmy przewód podciśnienia i słuchamy czy nie zaciąga powietrza, serwo powinno dać się wcisnąć ręką i to przy użyciu minimalnej siły.
  3. 1)Śruba to był powód twardego pedała który ściskał hamulce. 2)membrana widoczna Po złożeniu serwa i wyregulowaniu hamulca(śruba) wydawało się że jest ok ale niestety naciskając 2-3 razy hamulec pod rząd (podczas jazdy)pedał kamienieje tak jakby w serwie brakowało podciśnienia (membrany całe) czyli gdzieś jeszcze puszcza bokiem albo do środka, problem z tym że nigdzie nie syczy powietrze i ciężko to zlokalizować.
  4. rozłożyłem i złożyłem nawet 2 x i lipa hamulec dość twardy leciutko go tylko luzuje, zastanawiam się w czym problem, badałem podciśnienie wysysa, jutro spróbuję złożyć jeszcze raz. 1)Macie może jakiś sposób na sprawdzenie szczelności przed zamontwaniem go?. 2)Czy jest możliwość złożenia go w innej kolejności niż powinna na chłopski rozum wszystko pasuje.? 3)Macie jakieś zdjęcia z kolejnością złożenia.? 4 )Czy mogę zapalić auto przy odkręconych przewodach hamulcowych od pompy?. Czy pompa może robić problem z powyższym.? będę wdzięczny z info
  5. dzisiaj żona pojechała sobie w trasę, przejechała 300 km było ok. ale około 20 km od domciu zacisnęło klocki hamulcowe no i końcówka trasy była pokonana na zaciśniętym hamulcu. Niestety nie było mnie w domciu po powrocie, ale podobno było trochę smrodu i na chwilę oczywiście podobno zapaliła się lampka ABS i ESP, i to już na pewno (bo sam sprawdzałem)po wciśnięciu hamulca na zapalonym pedał dochodzi powoli do podłogi zaznaczę że przed wyjazdem nie było takich objawów teraz nie wiem czego się spodziewać i od czego zacząć, myślę że zacznę od serwa bo gdzieś około kwietnia zaciągnęło mi wodę do silnika po zatkaniu się odpływu komory akumulatora, i rzeczywiście miałem przypadek że przy mrozie hamulec był zamarznięty. Moje pytanie, czy objaw opadającego pedału hamulca może być wynikiem popsutego serwa czy szykować się na inne usterki i na co zwrócić uwagę?.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności