sumw
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sumw
- Urodziny 13.05.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
St A.
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
-
Ja Nie dziś ale wymieniłem w ostatnim roku .dwu-mas,hamulce,turbo,olej ,filtry,zbieżność,wywarzanie kół ,diagnozę w stacji kontroli pojazdów . półosie wszystko to .... dla zdiagnozowania drgań przy przekroczeniu 120km/h do 140km/h Wczoraj łożysko amortyzatora i nie wiem co dalej bo wibracje jak sa tak sa.:hehe
-
Mam ten sam model Passka . Poprzedni właściciel miał w nim to samo po czym wymienił wtryski. A raz miałem za słaby aku. mimo ze kręcił..nie odpalał od razu, po wymianie aku pali jak szalony.. :dobrze
-
Witam Ja bym ostawiał na chłodnicę filtra oleju ,w moim przypadku tak było ze w zbiorniczku ubywało płynu , a mieszał się z olejem.Po kilku miesiącach zaczął się pokazywać olej w zbiorniczku płynu.
-
Witam podepnę się do pytania w moim B6 BMR 170km na trasie padły wtryski, Na szczęście załapał się na akcje wymiany wtrysków w ASO . Po wykonanej usłudze jakiś miesiąc / dwa silnik zapala szybko ale z lekkim uderzeniem w koncowym momencie zaplonu i drży na biegu jałowym ,powiedzieli ze mocny silnik nowe wtryski tak będzie jakiś czas aż to z sobą wszystko nie współgra. Nie dało mi to spokoju sprawdzilem poduszki L juz wymieniona P dobra a w sankach jeszcze ok. Pojechałem do innego ASO tam majster powiedział ze Albo slaby akumulator? : albo moment czy ciśnienie wtrysku trzeba ostawić? tak czy siak 200 euro i zrobią . Akumulator mierzyłem trzyma napięcie ostatnio robiłem soft do radia trochę po ciąglo prądu ale i tak zakręcił dobrze. Czy sadzicie ze taka diagnoza jest trefna? nie chce wtopić kasy na darmo. Bo w Polsce inna sprawa