KKamil
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O KKamil
- Urodziny 29.09.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Holandia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2000
-
Zawór założony, przewód podłączony, wyjazd na autostradę, 150,160,170 - Zamuła, turbine słychać a auto z pedałem podłodze zwalnia do jakichś 140 i dalej nie jedzie, że już nie wspomnę o przyśpieszaniu gorszym od 1.6 chyba... Błąd na kompie - przekroczono dopuszczalnie ciśnienie turbodoładowania czy jakoś tak. Pomysły ?
-
Sorki pokręciłem, tak ten przewód wychodzi z N75 nie z DV, ale w Turbinie nie mam zaworu pokazanego na zdjęciu nr1 ;( Muszę ten zawór gdzieś kupić, tylko nigdzie nie mają...
-
Wtrącę się Panowie bo także mam pytanie. Po regeneracji (a praktycznie wymianie, stare było popękane ...) wszystko było dobrze do czasu gdy nie zaczął się zamulać przy gwałtownym przyśpieszaniu i prędkościach powyżej 120km/h Długo szukałem rozwiązania, wymieniony maf, n75, DV, aż w końcu znajomy zauważył że brakuje jednego zaworu na turbinie i prawdopodobnie ucieka tamtędy powietrze. Zaznaczony na pierwszym zdjęciu A wygląda to tak jak na tym Z tego co widzę jest to zwykły wkręcany zawór, który powinien iść do DV (z DV wystaje kabel który idzie donikąd...) Gdzie można taki zawór zakupić? Byłem w ASO, stwierdzili że to część turbiny i nie można tego kupić osobno...