Skocz do zawartości

KKamil

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KKamil

  • Urodziny 29.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Holandia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Zawór założony, przewód podłączony, wyjazd na autostradę, 150,160,170 - Zamuła, turbine słychać a auto z pedałem podłodze zwalnia do jakichś 140 i dalej nie jedzie, że już nie wspomnę o przyśpieszaniu gorszym od 1.6 chyba... Błąd na kompie - przekroczono dopuszczalnie ciśnienie turbodoładowania czy jakoś tak. Pomysły ?
  2. Sorki pokręciłem, tak ten przewód wychodzi z N75 nie z DV, ale w Turbinie nie mam zaworu pokazanego na zdjęciu nr1 ;( Muszę ten zawór gdzieś kupić, tylko nigdzie nie mają...
  3. Wtrącę się Panowie bo także mam pytanie. Po regeneracji (a praktycznie wymianie, stare było popękane ...) wszystko było dobrze do czasu gdy nie zaczął się zamulać przy gwałtownym przyśpieszaniu i prędkościach powyżej 120km/h Długo szukałem rozwiązania, wymieniony maf, n75, DV, aż w końcu znajomy zauważył że brakuje jednego zaworu na turbinie i prawdopodobnie ucieka tamtędy powietrze. Zaznaczony na pierwszym zdjęciu A wygląda to tak jak na tym Z tego co widzę jest to zwykły wkręcany zawór, który powinien iść do DV (z DV wystaje kabel który idzie donikąd...) Gdzie można taki zawór zakupić? Byłem w ASO, stwierdzili że to część turbiny i nie można tego kupić osobno...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności