Skocz do zawartości

Gostas

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gostas

  • Urodziny 03.11.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pleszew

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witajcie prosiłbym o analizę logów. Pacjent to TDI 1Z z 95r. Objawy to silne dymienie na biało i czuć olej, bardzo nierównomierna praca silnika szczególnie na zimnym, wygląda to tak jakby było urwane jedno mocowanie, lub nie pracował 1 cyl. Dodatkowo na zimnym brak mocy do 2 tys/obr i szarpanie podczas przyspieszania, odpala bez problemu. Podczas logowania i przyspieszania na pełnym gazie powyżej 3,5tyś obrotów parę razy stanął silnik i po chwili na biegu udawało się go uruchomić. Całe objawy pojawiły się tak na przełomie paru dni wstecz, wcześniej auto normalnie pracowało i wcześniej również występował notlauf. Na początku w dynamicznych nie udało mi się zlogować kanału 000 bo ograniczyła mnie nie pełna wersja vaga. Poniżej linki do logów. http://vaglog.pl/log_281530.html http://vaglog.pl/log_281532.html http://vaglog.pl/log_281533.html http://vaglog.pl/log_281534.html http://vaglog.pl/log_281535.html http://vaglog.pl/log_281536.html http://vaglog.pl/log_281537.html http://vaglog.pl/log_281538.html http://vaglog.pl/log_281539.html http://vaglog.pl/log_281531.html http://vaglog.pl/log_281529.html Dzisiaj sprawdziłem EGR, nie był mocno brudny, tłoczek nie był zapieczony, po czym go zaślepiłem. Doszedłem również do tego że zamienione były wężyki sterowania podciśnieniem wg serwisówki którą pobrałem, gruszka os turbo była zamieniona miejscem z tym wężykiem który idzie za przepływką, turbo już lekko mokre od oleju, najbardziej mnie martwi to twarda praca jak wyżej wspomniałem niczym na 3 garach, tutaj filmik na zimnym silniku z zaślepionym egr. Tutaj filmik na ciepłym silniku No i niestety po przepaleniu przed domem zauważyłem mokrą plamę oleju. Jak uda mi się znów ogarnąć komputer z XP to zrobie ponownie logowanie Dzięki z góry za jakieś sugestie.
  2. Odgrzewam kotleta: Witajcie, opisze mój problem z centralnym zamkiem następująco: Po zakupie auta Passata B5 wersja bez pilota, przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy powodowało tylko zamknięcie/otwarcie jedynie drzwi kierowcy, natomiast przekręcenie w drzwiach pasażera zamykało wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy. Postanowiłem iż zakupie pilota z centralką, więc zakupiłem sprzęt firmy AMT Zamster plus, według schematu sterowania masą podłączyłem z centralki normalne zasilanie +12 i mase, do sterowania otwieranie zamykanie podłączyłem się wiązką biegnącą do siłownika pod czerwono zielony kabel i czerwono niebieski, oraz 2x masa z centralki (fiolet) po złożeniu całości i zaprogramowaniu pilota wszystko działa lecz drzwi pasażera ani się nie zamykają ani nie otwierają natomiast pozostałe 3 i bagażnik tak, lecz gdy zrobić to kluczykiem w drzwiach pasażera zamyka i otwiera wszystkie. Spróbowałem przeciągnąć wiązkę kabli ze sterownika dołączyć do niego jeszcze prawe drzwi w identycznym połączeniu ale nic to nie dało. Panowie w czym może być problem? Spotkał się ktoś może z takim czymś? Stoje teraz w znaku zapytania... wnętrze porozbierane i nie wiem jak dalej to ruszyć, wiem że prawdopodobnie mikrostyki w obu drzwiach są uszkodzone bo nie działa oświetlenie wnętrza po otwarciu i brzęczyk przy włączonych światłach, ale czy one mogą mieć coś do tego? skoro w lewych jest uszkodzony ale zamykanie otwieranie pilotem działa? Może dobrać się bezpośrednio do siłownika w prawych drzwiach? ale znów z kluczyka w tych drzwiach on działa i pozostałe wszystkie... Jak ktoś miał coś podobnego bardzo bym prosił o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności