Skocz do zawartości

Vex

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Vex

  • Urodziny 26.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010
  1. Dzięki śliczne! Myślałem, że uważnie przeczytałem post po poście, ale to mi umknęło
  2. Cześć! zakupiłem DRL i mam mały problem z ich podłączeniem. Masa - to oczywiste. Kabelek od wyłączania po zapaleniu pozycyjnych podpiąłem pod przewód szaro-czarny lewej lampy - działa (błędu nie wyrzuca). Problem mam natomiast z podłączeniem plusa (po stacyjce). Jeśli to nie jest konieczne, to nie bardzo chcę się przebijać do wnętrza pojazdu. Początkowo podłączyłem się pod bezpiecznik SB14 (30A) w skrzynce pod maską. Wszystko było by pięknie (zasilanie po zapłonie), gdyby nie fakt, że po wyłączeniu zapłonu, napięcie na tym bezpieczniku podtrzymywane jest jeszcze przez około minutę i dłużej (np. gdy pracuje wiatrak chłodnicy). Macie jakiś pomysł gdzie można by się wpiąć, czy tylko zapalniczka? Dzięki!
  3. Cześć! pozwolę sobie lekko odświeżyć temat. Mianowicie, przeprowadziłem dzisiaj test "czy w aucie jest zamontowany alarm fabryczny". Zamknąłem auto z pilota i dobrałem się przez zamek kluczykiem "awaryjnym". Po otwarciu drzwi kierunkowskazy zaczęły mrugać ale poza tym cisza, zero jakiegokolwiek sygnału Myślicie, że złodziej wystraszy się samych kierunkowskazów ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności