Skocz do zawartości

adameq

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adameq

  • Urodziny 18.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2011
  1. Pozwolę sobie wrócić do tematu. Próbowałem ostatnio wyłączyć StSt przy pomocy zmiany ustawień temperatury albo napięcia. Zrzut z vcds załączony. Jak wchodzę w Long adaptation to mam tylko 4 opcje predefiniowane, jak wybiorę kanał 13 to dostaję, że nie jest dostępny. Próbowałem szukać na innych kanałach, ale gdzieś przy 50 sie poddałem. Teraz pytanie - czy to jest coś nie tak z vcds/interfejsem? Czy też akurat mój gateway nie wspiera zmiany tej opcji? Jak przeszukiwałem internet to nikt nie miał podobnego problemu... Jest u mnie też opcja w kodowaniu silnika, start/stop enabled / not enabled, ale po przełączeniu wyświetla Error w VIS, więc przestawiłem spowrotem na enabled.
  2. To pewnie już za późno, ale ja jeżdżę z błędem ręcznego od dwóch tygodni. I nic się nie dziejej. Błąd mam taki jak ktoś powyżej: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Przy uruchamianiu jest jeden pisk i koniec, nie mam nic w trakcie jazdy, poza pomarańczową lampką z przekreślonym ręcznym. Pytanie - czy regenerował ktoś te silniczki? Mnie mechanik namawia na cały zacisk, co ma mnie kosztować 1200. dobrze, że sprawdziłem, że na allegro chodzą po ~770. Ale skoro to tylko silniczek to nie wiem po co zmieniać wszystko... więc się pewnie zdecyduje na taką regenerację, ma to 250 zł kosztować i można większości sam silniczek wysłać. Goście dają nawet rok gwarancji. Ktoś ma złe doświadczenia z regeneracją?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności