![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
PrzemekNS
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O PrzemekNS
- Urodziny 20.07.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nowy Sącz
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
dzięki za szybką odpowiedź, ustawiłem włącznik tak że w spoczynku jest 0 0 0, położenie nogi na hamulcu 0 1 0 no i lekkie naciśnięcie 0 1 1, problem miałem z kontrolkami ABS i ESP, zapalały się kiedy chciały i gasły dopiero po ponownym uruchomieniu samochodu. VAG pokazał błąd włącznika, więc kupiłem nowy, wymieniłem i było jeszcze gorzej, po uruchomieniu auta migała kontrolka od świec, pisało engine workshop a VAG dalej pokazywał błąd włącznika. Doginałem trochę styki w kostce włącznika i od razu zrobiło się lepiej, wszystko wróciło do normy
-
mogę ustawić włącznik tak żeby przy zwolnionym hamulcu było 0 0 0 ale przy lekkim naciśnięciu hamulca mam 0 1 0 i swiatla stop się nie świecą, dopiero przy mocniejszym naciśnięciu mam 0 1 1 i zapalają się światła stop ale według mnie to za późno. Kiedy powinny się świecić? już przy 0 1 0 czy 0 1 1 ?
-
Witam, panowie jakie wartości powinny być przy odczytywaniu bloku 006 w silniku? test przy zwolnionym pedale hamulca, wartość 0 | 1 | 0 , przy wciśniętym pedale jest 0 | 1 | 1 , przy wciśniętym sprzęgle i hamulcu jest 1 | 1 | 1 czy tak ma być? dodam jeszcze tylko ze jak wkręcę dalej włącznik przy hamulcu to mam 0 | 0 | 0 ale światła stop zapalają się dopiero przy mocniejszym hamowaniu.
-
Ja mam wymianę za darmo u brata w zakładzie. Jeszcze muszę tylko dostać ten wałek w przystępnej cenie, do tego dochodzi wymiana paska rozrządu bo podobno nie zakłada się 2x tego samego paska. Wada tego wałka to chyba nie tylko w silnikach 131km bo mechanik pokazywał mi wałek ze startą krzywką od tego słabszego modelu 110km. Razem z wałkiem będę wymieniał samo kasowacze, znalazłem taki zestaw samo kasowaczy i wałek na ebay w Anglii za 168 funtów, nie wiem jeszcze ile to będzie kosztować w sklepie, jeśli znasz cenę to napisz.
-
Passat 2002 AWX, od jakiegoś czasu słyszałem dziwną prace silnika jak by stukał-uderzał o coś, czasami wahania pracy silnika, niby obroty ok czyli 800/min cały czas ale autem potrafiło zatelepać. Wizyta u mechanika i okazało się ze druga krzywka na wałku rozrządu jest dużo przytarta, przebieg 280tys km, w serwisie aso powiedziano mi że to jest niespotykane ale mechanik powiedział że już miał taki przypadek i nawet pokazał mi stary wałek od passata 2003 gdzie ta sama krzywka była wytarta, czy ktoś wie gdzie mógł bym kupić taki wałek w zamienniku i jaka jest cena? W ASO krzyczą 1600zl
-
Po wymiane sprzęgła i dwumasu zaczyn znów telepać
PrzemekNS odpowiedział mrg_m1111 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
gdzie można je dostać? też mnie czeka wymiana... -
śruby nie kupiłem bo o takie coś to trudno dostać na wyspach, pojechałem do polskich mechaników, 3 uderzenia dużym młotkiem i śruba sie cofnęła i gitara reszta poszła bez problemu,nawet śrubę dało sie odzyskać ) ciężko jest to zrobić samemu bez windy(na podnośniku) i dobrego młotka, dla informacji innych co mieszkają w irlandi koszt wahacza firmy delphi ok. 40-50e i wymiana ja zapłaciłem 40e
-
czy może ktoś mi podać nr katalogowy VW tej śruby? mam problemy z wybiciem jej, po paru stuknięciach młotkiem śruba sie trochę ukruszyła i spłaszczyła ale nawet nie drgnęła(2 dni przed wyczyscilem i spryskalem WD40), muszę kupić ta śrubę i chyba jechać do mechanika bo sam jej nie dam rady, mieszkam na wyspach i nawet nie wiem jak wytłumaczyć w sklepie o co mi chodzi wiec jak będę miał nr katalogowy to nie powinno być problemu z zamówieniem