Skocz do zawartości

kr0lik

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kr0lik

  • Urodziny 15.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Miałem podobnie, u mnie ułamał się kabelek od cewki. To jest wada tych reflektorów, kabelek jest za sztywny, a łączy część ruchomą z bazą reflektora. Trzeba wyciągnąć reflector i dolutować ten kabelek do wtyczki i spowrotem podłączyć do cewki długich.
  2. U mnie w bi-xenonie ułamał się kabelek od cewki długich świateł. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało OK. Wyjąłem przetwornicę oraz sterownik i chciałem zobaczyć czy da się cewkę ruszyć i lekkim ruchem kabel został mi w ręku. Okazało się, że trzymał się tylko na izolacji. Jak chciałem wyciągnąć wtyczkę, to drugi się też urwał. Na szczęście wtyczkę można wyciągnąć z cewki i delikatnie oskubać s plastiku i dolutować kabelki. Potem kawałek koszulki termokurczliwej i działa. Z tego co się dowiedziałem na zagranicznich forach, to te cewki się nie palą. Albo ułamie sie kabelek albo coś ze sterowaniem. Cewka od klapki rusza się razem z całą soczewką, wydaje mi się, że jest jakaś wada w tym okablowaniu, dlatego te kabelki się łamią - wg mnie są za sztywne. Najtrudniejsze w tej operacji jest wyciągnięcie reflektora, reszta dosyć banalna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności