Skocz do zawartości

discover

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O discover

  • Urodziny 26.12.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole - Krapokowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Jak w temacie. Problem dotyczy tego że zdarza dość czesto notlauf . Geometria nie zapieczona, przepławka nowiutka. Przepraszam że logi wykonane nie fachowo ale nie małem innej możliwości jak ich zrobić. Silnik oczywiście rozgrzany. W dniach zrobie jak sztuka nalezy. Log (0 - 011,011,011) Log (1 - 011,003,010) Log (2 - 003,003,003) Pozdrawiam i dzieki
  2. Kurcze podobny problem mam jak ty. Geometria nie zapieczona , sztanga ładnie chodzi a zdarzy sie ze przy ruszaniu w tryb awaryjny wpadnie.
  3. Witam Posiadam Passata AVF z 2001 roku z autostradowym przebiegiem 354 tyś km. Przy 352 tyś km wymieniłem wytarty wałek i szklanki na wałek nockentechnik (według mnie ta sama półka co kolbenschmidt ) szklanki ruvillie czyli firmy INA, oczywiście przy wymianie wałka wymieniłem pasek rozrządu (nie dawno miałem wymieniany cały rozrząd a pasek trzeba a raczej powinno sie zmieniać przy takich wymianach) i olej (castrol EDEG + filtr. Orginalny wałek miałem wytarty na wszystkich krzywkach ale z 3 cylindra od wydechu krzywka była najbardziej zużyta i szklanka również (na zaworach wydechowych jest duże obciążenie ) Po poskładaniu wszystkiego autko jest sprawne, jest ok, przejechałem już ok 2 tyś km i nie ma problemów, jednak po dłuższych rozmyśleniach i odpowiadaniu sobie na pytania dochodzę do stwierdzenia że powodem zużycia orginalnego wałka są uszczelnia lub gniazda pompowtryskiwaczy, przepuszczają paliwo które przed odparowaniem pogarsza własciwości oleju. Ostatnio po ostrej przegazówie passatem i 8 godzinnym postoju miałem poważny problem z odpaleniem go, musiałem krecic rozrusznikiem 40 -60 s zanim coś zaskoczyło, o dziwo przy spokojniej jeździe jest wszystko ok. Cały czas kontroluje poziom oleju, również po przegazówie skontrolowałem - był wyższy o 3 -5 mm niż poprzednio. Przymierzam teraz sie do wymiany uszczelnień pompowtrysków, póżniej zobaczymy co bedzie dalej
  4. Witam Przymierzam sie do kupna wałka i mam do wyboru 3 firmy: - CI / EUROCAMS - NockenTechnik - federat mogul Cenowo najdroższy jest nockentechnik , federat mogul i CI / EUROCAMS raczej cenowo ta sama półka. Szklanki mam zamiar kupić firmy Ina ewentualnie federal mogul, uszczelniacz reinz. Prosił bym o opinie na temat firm i wytrzymałości ewentualnie przeżyć z dana firmą. Prosił bym również jeżeli macie dostep do danych z autodaty lub innego programu o print screen instrukcji wymiany wałka rozrządu wraz z momentami dokręcania śrub.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności