A ja się podepnę. Głównie dlatego że nie mogę założyć nowego wątku. Passat B3, 1.8ABS, klekotał zawór. Wymiana popychaczy sprawiła że klekocze mniej ALE nadal to słychać (szczególnie przy zejściu z obrotów) + po wymianie licznika na wersję z obrotkiem (i buzzerem od czujników, np oleju) po kilku km zapala się kontrolka oleju i buzzer piszczy. Podejrzewam brak ciśnienia bo olej jest. Poza tym, delikatnie wyczuwać go w spalinach. Potrafi nawet zakopcić od czasu do czasu. Czyli prawdopodobnie zpsuła się głowica. I teraz pytanie - remont starej, czy kupno nowej. Jeśli kupno nowej to czy głowicę od 2E idzie spasować do ABS bez wybitnych rzeźb? Kumpel ma do sprzedania cały silnik 2E ale bez osprzętu i wiązki - sam słupek. A głowicę puśćiłby mi po kosztach. Nie musiałbym przez allegro nic kombinować. Liczę na Was, forumkowicze.
EDIT
Szukałem po forum ale.. co forum, to inne zdanie. Tam piszą, że się da, gdzie indziej że się nie da, inni twierdzą że jak założy się tam akordeon i podepnie pod akumulator to przeobrazi się w jednorożca. Co człowiek, to opinia. A szukam faktów.