Skocz do zawartości

lewarek

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lewarek

  • Urodziny 15.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Tak dokładnie zmiana biegunów zmieni obroty silniczka. No jest to kolejny słaby punkt w vw.:noniebardzo
  2. Witam. W moim przypadku wina leżała w tylnym prawym silniczku hamulcowym. Zatarte. Obudowy widocznie często pękają. Rozebrałem wszystko dzięki forum i tu podziękowania. Silniczek podłączyłem bezpośrednio do aku i nic. Tylko lekkie stukanie samego silniczka. Pasek był ok no ale sama przekładnia ni hu hu. Zalane wd40. Od strony trzpienia nic nie przekręcicie bo za duże jest przełożenie. Trzeba ten bęben wyjąć. Można plastikowe blokady delikatnie zciąć i dodatkowo rozchylić feralne pęknięcie na obudowie. Nie uwierzycie ile rdzy było w łożysku. Montaż utrudniony ze względu na wsunięcie paska na bęben ale trochę cierpliwości i wejdzie. Próba na aku i śmiga w lewo i prawo. Montaż do zacisku. Pęknięcie zaklejone poxipolem. Próba. Trzy kontrolki zgasły auto hold zaczął działać. Dawno się tak nie ucieszyłem z własnej naprawy. Czytając wcześniej ile to wszystko może kosztować. Jadę po wódkę. Akurat weekend. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności