Skocz do zawartości

pasiob5

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pasiob5

  • Urodziny 06.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chęciny

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. serdeczne dzięki za odpowiedź - - - - - aktualizacja - - - - - jak możesz to luknij tam pisałem trochę wcześniej bo nic innego nie znalazłem, opisałem tam troszkę więcej o moim przypadku z góry dziękuję. http://forum.vw-passat.pl/threads/1022-Drgania-w-B5-pomocy-pompowtryskiwacze?p=2227013#post2227013
  2. Witam, mam pytanie odnośnie pompek wczoraj sprawdzał mi znajomy dawki paliwa: 1) -1,11 2) 0,99 3) -0,70 4) 0,85 proszę o jakąś podpowiedź, z góry dziękuję . VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI AVB 74kw / 101KM 2001r.
  3. u mnie te błędy to pewnie po wymianie komfortu, do kupna paska miałem problem z kluczykiem porostu pilot nie działał, znalazłem inny komfort na szrocie i inny pilot, zestroili zamontowałem i śmiga mam teraz brak alarmu ale to nic. może w tym co kupiłem były regulowane siedzenia. jest jak jest nie przeszkadza mi to. a co odnośnie tych dawek paliwa, czy już jest źle z pompkami, bo znajomy powiedział że 1,2,i 3 jest lipa??? 1) -1,11 2) 0,99 3) -0,70 4) 0,85 dodam że w grudniu zjechałem do kraju, zrobiłem 1010km i dopiero rezerwa się zapaliła -pasek standardowo na warsztat, olej wszystkie filtry, paliwa też. Robili mi też tłoczki hamulców teraz (hamowanie jest już dobrze wszędzie równo i nic nie trze) i wężyki podciśnienia - był na nie już czas, kilka razy wskoczył w tryb awaryjny i mieliśmy nadzieje że coś to pomoże... aleeee po wyjeździe w warsztatu olej z egr zaczął się sączyć z tej dziurki (na turbo, smród przepalonego oleju w kabinie) mechanik wlał mi całe 3,9 litra oleju (100ml zostało w butelce) [ATTACH=CONFIG]130005[/ATTACH] - - - - - aktualizacja - - - - - auto jakby straciło moc , był mułowaty biegi 1 i 2 musiałem dodawać więcej gazu żeby je wbić i się w ogóle rozpędzić, przy tym trząsł się jakoś dziwnie. Różnica była duża przy ruszaniu, straszna mordęga -ale turbo działało. Wyjechałem w trasę, sama autostrada zrobiłem dokładnie 600 km a tu zapala się rezerwa!!! standard u mnie to pow. 1000km do rezerwy. Przejeździłem tak całą zimę spalanie masakra bez zmian, i teraz w połowie marca temperatury powietrza zelżały (w Austrii było ciągle poniżej zera) od +12s/c pasio odzyskał moc... o co tu chodzi co z tymi pompkami ??? 1) -1,11 2) 0,99 3) -0,70 4) 0,85 spalanie jeszcze nie wiem, ale raczej spadło - na bieżąco testuję.
  4. dzięki śliczne za odpowiedź, już sprawdzam Pozdrawiam. a co odnośnie tych dawek paliwa, czy już jest źle z pompkami ?
  5. Witam, mam pytanie odnośnie pompek wczoraj sprawdzał mi znajomy dawki paliwa: 1) -1,11 2) 0,99 3) -0,70 4) 0,85 dodam jeszcze błąd; 00462 01314 ten chyba jest istotny proszę o jakąś podpowiedź, z góry dziękuję . VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI AVB 74 (101) 2001r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności