Skocz do zawartości

jtp76

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jtp76

  • Urodziny 22.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Brunon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Im więcej czytam tym "więcej" nic nie wiem. To który jest do wymiany przy skręcie w lewo? Czytam przeciwstawne teorie. Dziwna sprawa - miałem zerwaną osłonę na prawym przegubie, przy skręcie na maksa w lewo stukanie, wymieniłem prawy i nadal tak samo stuka. Może to nie przegub???, stuka jedynie przy absolutnie maksymalnym skręcie kół w lewo, jadąc do przodu, nie muszę ostro startować, nawet jak powoli ruszę to stuka. Wymieniłem na lobro, według instrukcji z forum, cieszyłem się jak dziecko (że sam dałem radę dzięki forum), a tu taka lipa. Podpowiedzcie początkującemu mechanikowi amatorowi, który nie wie jak stuka przegub - czy to przegub jeśli coś stuka wyłącznie przy maksymalnie skręconych kołach?(jeśli minimalnie odpuszczę to nie stuka), jeśli skręt w lewo to który przegub do wymiany?, co jeszcze sprawdzić, aby nie wywalać kasy na drugi przegub, który dobrą osłoną sprawia wrażenie, że jest dobry, i nie rozkręcać znowu tego wymienionego. Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdr.
  2. Świetny opis wymiany przegubu. Wymieniłem z odpalonym laptopem i sam się zdziwiłem, że tak szybko poszło. Bez opisu bym nie wiedział jak się do tego zabrać, bo żaden ze mnie mechanior. Wymieniałem wczoraj i jedna kwestia nie daje mi spać. Otóż, jak "mocno", "z jaką siłą" należy przykręcić później tę śrubę przegubu. Googlałem ile wlezie i nie znalazłem info. Znalazłem stwierdzenia, że "do oporu" "z powerem" itd, ale to nic mi nie mówi, bo przeca każdy ma inny "przedłużacz" siły (ja miałem rurę na klucz) i każdy inną ilość mleka w dzieciństwie wypił. Wczoraj przykręciłem, dzisiaj jeszcze trochę dokręciłem, gdybym bardziej się zaparł to pewnie jeszcze bym dokręcił, ale boję się zerwać gwint. Proszę o jakieś bliższe sugestie, z jaką siłą to ustrojstwo dokręcić. Może jakieś niutonomerty, albo ine sugestie , bo i tak nie mam klucza dynamometrycznego. Czytałem, że niedokrecona śruba to przegub szlag trafi. Dodam, że ta moja śruba to imbus M14x1,5 F, Auto passat b5 1,8T silnik AWT 2001 r. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale podaję na wszelki wypadek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności