Skocz do zawartości

Rudi102

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rudi102

  • Urodziny 19.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzow Wlkp.

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5TDI 150KM (AKN) 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hey Średnio miasto + trasa 7.0 - 7,5 (mfa) Trasa zgodnie z przepisami 6-7l; eco driving do 100km/h schodzi ponizej 6l Trasa autobahn 7.0 - 7,5 ; 120 -140km/h Miasto 8 (na krotkich dystansach i zima wiecej) skrzynia manual 6 + 4motion rozmiar kół latem i zimą taki sam 205/55 r16 pozd
  2. ok, dziex za info, kupilem juz część brakujacych wtyczek, mam jednak jeszcze pytanko dotyczace podlaczenia modulu pdc, z tego co wyczytalem na http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm sterowanie do tego modulu idzie wiązką ze slupka A po stronie pasazera, czy ktos z was wpinal sie jak w oryginale ?? czy lepiej isc na latwizne i podlaczyc sie gdzies w okolicy tylnej lampy??
  3. Witam Chcialbym odświezyc watek, jestem w posiadaniu b5 fl kombi i chciałbym doposazyc go w parktronic, zaopatrzylem sie juz prawie we wszystko, czyli moduł z biperem (3b0919283) i dolna listwe zderzaka wyposazona w czujniki polaczone wiazką. Pozostaje połączyc połaczyc ten modul z wiazka zderzaka, oryginalnie jest tam zastosowana wiazka widoczna na stronie http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm o nr 3B9 971 085 , jednak jej nieposiadam, moze ma ktos cos takiego na zbyciu, ewentualnie same wtyczki, lub wie gdzie mozna nabyc, ewentualnie nr katalogowe tych wtyczek to zapytam w aso bo cala wiazka ok 400 zl to za drogo;/
  4. 1. B5 3BG VARIANT (2.5 TDI 4 MOTION) 2. DUNLOP SP WINTER SPORT M3 3. 205/55/16 H 4. 16/6J/ET40 , ORG. STALUSY VW;) 5. UZYWANA 6. REWELKA praktycznie w kazdych warunkach 7. Troche glosna 8. W polaczeniu z 4motion zima moze stac sie ulubiona pora roku
  5. Rudi102

    wady i zalety 2.5 tdi

    Witka Wlasnie chcialbym sie przywitac ze wszytkimi uzytkownikami tego forum, jestem tu nowy,wlascicielem Passata jestem od ok. pol roku i rowniez jestem od niego uzalezniony. Ja wlasnie jestem w posiadaniu passka z takiem silnikiem.( 2.5 tdi V6, AKN, wraz z manualem 6 stopniowym i napedem 4motion). Mysle ze koszty utrzymania nie sa duzo wyzsze od 1,9. (np. pelny zastaw paskow rozrzadu firm contitech lub Gates wraz z rolkami i napinaczami firm Ina lub Skf czyli dokladnie takie same jak sa montowane na pierwszy montaz kosztuje ok 600 zl + robocizna). W kosztach pozostalych czesci rowniez niewidze wiekszych roznicy, ale za to wielka roznice widze w komforcie jazdy i kulturze pracy. Auto jest bardzo elastyczne i ladnie mruczy jezdzi sie nim naprawde przyjemnie. Co do spalania to ok 8 litrow diesla w cyklu mieszanym przy napedzie na 4 kola i ponad 1700 kilogramawym kombi , mysle ze to dobry wynik. Co do wad, to po ok 200 tys km trzeba robic ( wypolerowac) walki rozrzadu i wymienic krzywki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności