![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
patryko82
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O patryko82
- Urodziny 25.08.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
EŁK
Samochód
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM
-
Rok produkcji
2011
-
Planuję okleić czarne relingi taką folią. Chcę to zrobić bez ich zdejmowania potrzebuję tylko informacji jak zdjąć nakładki z relingów tak żeby ich nie uszkodzić?
-
Podniesienie zawieszenia
patryko82 odpowiedział wojtekpl → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam, Nie chcę zaczynać nowego tematu a potrzebuję pomocy w doborze sprężyn do auta VW Passat B7 kombi 2,0 140 km. Sytuacja wygląda następująco, auto sprowadzone z obniżonym zawieszeniem (H&R -40 mm) na standardowych amortyzatorach, chciałbym zmienić sprężyny na standardowe, z tego co się dowiedziałem w serwisie w oryginale wyjechał na sprężynach: przód - pomarańczowy, zielony, żółty; tył - biały, fiolet, 2xżółty. Pytanie, czy mogę zastosować następujące sprężyny: przód - pomarańczowy, zielony, 2xżółty; tył - biały, fiolet, 3xżółty ? Jaka jest różnica między tymi sprężynami? Czy będzie jakaś różnica w komforcie? Co doradzacie zmienić na takie jak wyjechał z fabryki czy zastosować sprężyny z większą ilością żółtych kropek? -
aaa, możliwe że tak jest. Jeśli o wykresie może się wypowiedzieć ktoś kto dobrze zna temat byłoby super.
-
Hmm, ja też się na tym specjalnie nie znam, człowiek który robił program sprawdzał przed robotą miały około 0,32 0,37(coś koło tego) na plusie i na minusie gdzie granice są od +2,8 do -2,8 stwierdził że pompki są w stanie bdb.
-
Witam proszę fachowców o ocenę tego wykresu z hamowni, co sądzicie o takiej modyfikacji? Co myślicie o tej mocy z silnika 1,9 BXE? Czy moment obrotowy jest dobrze dobrany, jak na dwumasę wpłynie taka modyfikacja?