Skocz do zawartości

patryko82

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O patryko82

  • Urodziny 25.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EŁK

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2011
  1. Planuję okleić czarne relingi taką folią. Chcę to zrobić bez ich zdejmowania potrzebuję tylko informacji jak zdjąć nakładki z relingów tak żeby ich nie uszkodzić?
  2. Witam, Nie chcę zaczynać nowego tematu a potrzebuję pomocy w doborze sprężyn do auta VW Passat B7 kombi 2,0 140 km. Sytuacja wygląda następująco, auto sprowadzone z obniżonym zawieszeniem (H&R -40 mm) na standardowych amortyzatorach, chciałbym zmienić sprężyny na standardowe, z tego co się dowiedziałem w serwisie w oryginale wyjechał na sprężynach: przód - pomarańczowy, zielony, żółty; tył - biały, fiolet, 2xżółty. Pytanie, czy mogę zastosować następujące sprężyny: przód - pomarańczowy, zielony, 2xżółty; tył - biały, fiolet, 3xżółty ? Jaka jest różnica między tymi sprężynami? Czy będzie jakaś różnica w komforcie? Co doradzacie zmienić na takie jak wyjechał z fabryki czy zastosować sprężyny z większą ilością żółtych kropek?
  3. aaa, możliwe że tak jest. Jeśli o wykresie może się wypowiedzieć ktoś kto dobrze zna temat byłoby super.
  4. Hmm, ja też się na tym specjalnie nie znam, człowiek który robił program sprawdzał przed robotą miały około 0,32 0,37(coś koło tego) na plusie i na minusie gdzie granice są od +2,8 do -2,8 stwierdził że pompki są w stanie bdb.
  5. Witam proszę fachowców o ocenę tego wykresu z hamowni, co sądzicie o takiej modyfikacji? Co myślicie o tej mocy z silnika 1,9 BXE? Czy moment obrotowy jest dobrze dobrany, jak na dwumasę wpłynie taka modyfikacja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności