Skocz do zawartości

cralt

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cralt

  • Urodziny 16.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Panowie, jak mocno mam się siłować ze złączką wiązki elektrycznej do lampy? Po prostu ciągnąć do tyłu czy jakiś obrót? Nie chcę nic urwać...
  2. Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak? Cralt.
  3. Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija. Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi...
  4. Przeczytałem cały wątek i wiem, że muszę wymienić termostat i czujnik temperatury na komputer... niestety muszę czekać na przypływ gotówki Piszę z takim pytaniem... jak jadę szybko to temperatura do max 50 st. mi podskoczy, jak jadę długo w korku i osiągnę 90 st. to po pewnym czasie krzyczy mi ciśnienie oleju... zgaszę silnik na chwilę, odpalam i jest ok. Jak jadę szybko (nie w korku) nie ma takiego problemu. Poza tym elektryk powiedział mi że obroty na biegu jałowym (obecnie ok. 600-650) wrócą do normy jak wymienię termostat i czujnik temperatury. Jak to się wszystko ma do siebie i czy bezpiecznie jest jeździć z wadliwym termostatem i czujnikiem temperatury? Przed wymianą czeka mnie dłuższa jazda, ok. 500km Pozdrawiam, Cralt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności