cralt
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cralt
- Urodziny 16.03.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2000
-
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
cralt odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie, jak mocno mam się siłować ze złączką wiązki elektrycznej do lampy? Po prostu ciągnąć do tyłu czy jakiś obrót? Nie chcę nic urwać... -
Rozumiem, że VAGiem to można sprawdzić... a jak? Cralt.
-
Hmmm... Ja zaraz po uruchomieniu silnika mam ok. 700 - 800 przynajmniej zegar tyle wskazuje, a po 1 minucie jest już ok. 600... Z odpalaniem szczęśliwie nie mam problemów... tylko to ciśnienie oleju podczas jazdy w korku mnie dobija. Dzisiaj wracałem ze stresem byle by do 90 st. nie dobić... a tu wszystko stoi...
-
Przeczytałem cały wątek i wiem, że muszę wymienić termostat i czujnik temperatury na komputer... niestety muszę czekać na przypływ gotówki Piszę z takim pytaniem... jak jadę szybko to temperatura do max 50 st. mi podskoczy, jak jadę długo w korku i osiągnę 90 st. to po pewnym czasie krzyczy mi ciśnienie oleju... zgaszę silnik na chwilę, odpalam i jest ok. Jak jadę szybko (nie w korku) nie ma takiego problemu. Poza tym elektryk powiedział mi że obroty na biegu jałowym (obecnie ok. 600-650) wrócą do normy jak wymienię termostat i czujnik temperatury. Jak to się wszystko ma do siebie i czy bezpiecznie jest jeździć z wadliwym termostatem i czujnikiem temperatury? Przed wymianą czeka mnie dłuższa jazda, ok. 500km Pozdrawiam, Cralt.