Skocz do zawartości

zandarmerio

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zandarmerio

  • Urodziny 03.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Węgorzewo/Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Mam problem z samochodem po regeneracji turbiny. Auto VW Passat 3BG, silnik AVB. Turbina świeżo po regeneracji, część zimna przerobiona na AWX/AVF. Mapy od ciśnień doładowania (z ciśnieniem podniesionym do 1,4bar) i N75 również od AWX/AVF, założony MAP sensor 3-barowy. Auto nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia doładowania i już od 2,5k RPM ładuje ponad 2 bary: http://vaglog.rtnet.pl/zandarmerio_175406.html Podejrzewam oczywiście źle wyregulowaną sztangę na turbinie. Ciśnienie na wężu sterującym turbiny podczas logowania 011BS 0.0/-0.8 bar, więc tu jest chyba dobrze. Sztanga chodzi raczej w pełnym zakresie, przy regeneracji zmienna geometria była zapewne czyszczona. Tutaj log 011BS: Edit: zły log (z 2011 ), zaraz zejdę do auta to ogarnąć, jeśli jest taka potrzeba. Przy przełączeniu kodowania na automat (ciśnienie zadane 0,95bar i dużo mniejsza dawka paliwa - mniejsza prędkość spalin) auto mimo wszystko nie jest w stanie wyregulować ciśnienia: http://vaglog.rtnet.pl/zandarmerio_175405.html Prosiłbym o potwierdzenie lub zaprzeczenie moich podejrzeń dot. źle wyregulowanej sztangi oraz ewewntualne wskazanie, co powinienem jeszcze sprawdzić. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności