Skocz do zawartości

romikruz

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O romikruz

  • Urodziny 19.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krężna

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. u mnie problem tkwił w serwie, tz. po wciśnięciu hamulca w serwie robiła się nieszczelność i podciśnienie uciekało (nie było wspomagania hamulca) i dlatego ten pedał stawał się twardy. wymieniłam serwo i wszystko jest w porządku. a ta nieszczelność była na zimeringu który jest -jak by- na dzwigni od pedału hamulca tz. on tam pracuje po plastiku i się wytarł, a wymienić się go nie da. pozdrawiam
  2. Witam, też miałem ten problem że po 3 naciśnięciach pedał robi się twardy, a stało mi się tak jak przy hamowaniu zablokował mi się pedał hamulca po w ciśnięciu. Wtedy wymieniłem serwo i wszystko wróciło do normy. Lecz teraz znów mi się zablokował pedał tak samo jak wcześniej i znów jest ten sam problem. Sprawdziłem i wykluczyłem już wszystko od strony silnika, oprócz samego serwa pompki hamulcowej i pompy ABS, jeśli serwo było wymienione i dalej jest to samo to może przyczyna jest w pompce hamulcowej lub pompie ABS. Co o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności