Skocz do zawartości

bruno360

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bruno360

  • Urodziny 25.07.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sokołów podl

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B2 1.9 115KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Sztomel za wyczerpująca odpowiedz.Jeszcze raz go wymontuje i posprawdzam na luzie.Pewnie zakup nowego tylko załatwi sprawę. Pozdrawiam.
  2. No i kontrolka wróciła szybciej niż się spodziewałem. Zastosowałem się do twojej rady .Po podmianie wężyków z gruszki i podaniu podciśnienia na egr grzybek nie podnosi się. Zastanawiam się tylko nad jednym.Jeśli jest pęknięta membrana to czy dmuchając ustami w egr powinien być opór powietrza czy nie ? U mnie jest opór i nie wchodzi powietrze.
  3. No i po części problem rozwiązany.Zastosowałem się do twojej rady żeby odpiąć na chwilę podciśnienie od gruszki do wysterowania egr. Okazało się że wężyk jest pęknięty przy samej gruszce z tego powodu pewnie zapalała się kontrolka na desce. Naprawiłem wężyk ,silnik od razu dostał buta .Wykasowałem błędy,zrobiłem ponownie logi 003 i bez zmian egr zamknięty 65%, otwarty 35%.Moim zdaniem EGR nie pracuje w pełnym zakresie otwarcia/zamnięcia.Czy ja dobrze myślę? Tu są nowe logi po naprawie wężyka gruszki http://vaglog.rtnet.pl/bruno360_85216.html
  4. Dzięki Sztomel za odpowiedz.Nie zaślepiał nikt wcześniej bo sam go czyściłem rok temu i było wszystko OK. Podcisnienie jest na wężyku jak się go odepnie od egra.Pooglądałem trochę logów na forum i wydaje mi się że mój przepływomierz cały czas pokazuje stałą wartość przepływu powietrza około 500mg.Czy to może być sprawcą ? Dziś wymienię jeszcze filtr powietrza wykasuje błąd i zrobię logi.Wpadłem na pomysł żeby kupić dużą strzykawkę i przez kawałek wężyka zromić podciśnienie na eger i zobaczyć czy grzybek się podniesie.Dobry to jest sposób na prostą diagnozę?
  5. Tak jak w tytule golfik V plus 1,9 BKC co pewien czas wywala błąd16785 (niesprawność EGR) Wyczyściłem EGR ale po 200km znów się zapaliła kontrolka.Silnik pracuje bez zmian ale kontrolka wkurza. Mój silnik nie ma zaworka N18 tylko czarną puszkę od podcisnienia.Wężyki sprawne. Zrobiłem logi 003 i 011 to moje pierwsze logowanie tak ze proszę o wyrozumiałość.Może ktoś rzuci fachowym okiem czy są poprawne.Po mojemu to egr nie otwiera. http://vaglog.rtnet.pl/bruno360_84899.html http://vaglog.rtnet.pl/bruno360_84900.html Z góry dziekuje.
  6. Jeśli jest to brama uchylna a napęd nie będzie obsługiwał rygli tych które masz oryginalnie to nie za bardzo.Efekt będzie taki że jak automat zamknie brame to będzie można ją dołem odciągnąć około 10cm.Powód luzy na cięgle.Instaluje napędy innych firm niż ten na zdjęciu ale do Hormana nic nie mam powinien działać Ok!! Ważna rzecz pamiętaj o gwarancji na piśmie przy zakupie.
  7. Potwierdzam zdanie kolegi ,zbiera się dobrze ale jest głośny jak cholera.
  8. Witam wszystkich.Posiadam VCDS 10.6 i nie mogę ustawić świateł do jazdy dziennej.Wchodzę w 09-póżniej w 07logowanie klikam na logowanie długie i koniec zabawy.Nie wyświetlają mi się te kwadratowe okienka umieszczone w pionie od bitów co zaznaczamy ptaszka.Pliki L-code są w tym samym foldeże co jest zainstalowany Vcds. Możecie coś mi poradzić jak rozwiązać ten problem ?http://img545.imageshack.us/i/problemy.jpg/
  9. Podłącze się z pytaniem do znawców tematu. Czy przy montażu nowego napinacza paska trzeba włożyć najpierw zawleczkę w napinacz a pózniej dopiero napinać pasek aż pokryje się wskazówka z wycięciem . Czy można zamontować nowy napinacz bez używania tej zawleczki bo już zgłupiałem. Moim zdaniem to służy ona tylko do demontażu starego napinacza zeby go zablokować . Wymieniłem rozrząd bez używania tej zawleczki napiołem pasek tak żeby wskazówka była w okienku i dokręciłem nakrętką rolkę.Wszystko jest Ok!! silnik ładnie pracuje ale nie daje mi to spokoju czy poprawnie to zrobiłem.Wolałem zapytać tych co juz to przerabiali.Silnik 1,9, TDI,PD.
  10. Podobnie i u mnie w Golfie V 2005r 1,9tdi PD nie idzie z czytać przebiegu z EDC15 comanderem 1,4.Widać że się łączy myśli ,myśli i po chwili wszystkie okienka czyste.Przypuszczam że to wina fejsa bo w tym silniku EDC 15 powinno chyba być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności