Skocz do zawartości

yorg

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yorg

  • Urodziny 13.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Miałem podobny kłopot 3 razy na przestrzeni 2 m-cy. Pierwszy raz: Wsiadam, zapalam silnik i chcę jechać ale hamulec ręczny nie daje. Zaciśnięty na maxa i nie pomaga walenie w przycisk. Odpiąłem klemę (UWAGA! Zostaw jedne drzwi otwarte, kluczyk przy sobie), kilka sekund… i pomogło. Drugi raz: zapalam silnik i wyrzuca mi błąd o uszkodzonym ręcznym, przy czym hamulec „odpuścił” samoczynnie. Zignorowałem ostrzeżenia i pojechałem. Kontrolka ciągle migała w czasie jazdy. Po przejechaniu 2 km zatrzymałem się i wyłączyłem silnik. Zapaliłem ponownie i… działa! Trzeci raz: zapalam i tak jak poprzednio, ostrzeżenie o uszkodzonym ręcznym. Olałem i pojechałem. Kontrolka cały czas migała. Po przejechaniu kilometra, samochodem szarpnęło, tak jakby ręczny zaskoczył na ułamek sekundy i od razu odpuścił. Wystraszyłem się bo szarpnęło w czasie jazdy po rondzie i to w zimę ale jakoś wyprowadziłem auto z poślizgu. Kontrolka przestała migać i od tamtej pory (7 m-cy) wszystko działa jak należy. Przeanalizowałem co mogłem robić źle. Teraz nigdy nie zapalam silnika w czasie gdy odblokowuję ręczny. Samokalibracja (widziałem to gdzieś na forum) też wchodzi w grę – może się skalibrował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności