Skocz do zawartości

michał86

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O michał86

  • Urodziny 11.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. Czy ktoś mi pomoże i odpowie na moje wcześniejsze zapytanie?? Nie chciałbym kupować w ciemno bo koszta są bardzo duże. Sprężyny o które pytam wydedykowałem w następujący sposób: w linku który podał mi jaros69 jest opis wielu zestawów i widzę ze ciężar nacisku rośnie wraz z kolejną litera alfabetu w ten sposób w etce dobrałem do swojego auta numer sprężyny ale chciałbym wiedzieć jaka naprawdę maja nośność. POMOŻE KTOŚ??
  2. niestety nie ma tu http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-991.html rozkodowanego zawieszenia PR-BA OJP i PR-1BA OYU a o takie pytam. Może jakaś wskazówka jak odczytać - jeśli się da ta informacje w etce?
  3. Mam wersje auta VARIANT 4motion z silnikiem 2.8 AMX z takim zawieszeniem (OJL,OYS) podczas jazdy w zakętach auto mocno się przechyla na boki, a jadąc po nierównej "falistej" drodze potrafi tak się rozbujać żę dobije auto do asfaltu.KOD ODCZYTANY Z WLEPKI BAGAŻNIKA PRZY POMOCY ETKI ONLINE USTALIŁEM: PRZÓD SPREŻYNA: 8D0411105BM DLA PR-1BA OJL AMORTYZATOR: 3B0413031Q DLA PR-BA TYŁ SPRĘZYNA: 4B0511115K dla PR-1BA OYS AMORTYZATOR: 3B9513031L DLA PR-1BA Chciałbym wymienić sprężyny na twardsze i założyć nowe amorki czy te sprężyny(poniżej) bedą mocniejsze?? To są moje kombinacje wyczytane z ETKI.Rozważam również opcje zawieszenia sport tylko nie chce by było za nisko,ile tak naprawde mogą one mi obniżyć auto??Prosze o potwierdzenie bądz naprowadzenie mnie na właściwe. Czy ktoś wie jakie one mają przedziały nacisku na oś?? PRZÓD MOCNIEJSZA SPREŻYNA: 8D0411105FS DLA PR-BA OJP +amor ten sam co w standardzie SPRĘZYNA SPORT: 8D0411105GD DLA PR-1BE DLA OJM AMORTYZATOR SPORT: 3B0413031S DLA PR-1BE TYŁ MOCNIEJSZA SPRĘŻYNA: 4B0511115DF DLA PR-1BA OYU AMORTYZATOR: 3B9513031L DLA PR-1BA SPRĘŻYNA SPORT 3B0511115AL DLA PR-1BE OYS AMORTYZATOR SPORT 3B0513031R DLA PR-1BE Z racji dużysz kosztów biore pod uwage zestaw eibach -30mm komplet 4szt za 850zl i do tego amory od wersji sport lub bilstein b6.Co wybrać waszym zdaniem??Ori sprezyna lub amor to koszt okolo 420zł/szt.
  4. Dzieki wielkie za doradztwo jednak po dłuższej analizie odpuszczam sobie te opony (225/55/R16) koło dojazdowe mam 205/55/R16 wiec w razie złapania "gumy" dojazdówka była by niższa o 21mm i mogło by to zaszkodzić napędowi 4X4 który jak wiadomo wymaga aby koła były równe,nawet równomiernie zurzyte.Założe wiec oponki 225/50/R16 które maja niemal co do milimetra tą samą srednice co rozmiar 205/55/R16
  5. Witam posiadam felgi 16" 7J ET 37 czy da rade założyć na nie opony 225/55/16 ???? Mam mozliwość zakupu takich opon w dobrej cenie.Mój passat to 4motion dlatego na zime chce min szer 225. Czy przy tym proflu nie beda obcierać o górny wachacz?
  6. ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt: 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2) wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie? Wymiana górnych katalizatorów to 2500zł więc chciałbym mieć pewność, że to właśńie to.Problem występował już u niektórych z was ale nikt nie napisał do końca jak go rozwiązał....
  7. ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt: 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2) wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie?
  8. dzieki wielki,tak zrobie lecz teraz musze załatwić problemy na pb i troche pojezdzic by wiedziec, że jest ok i potem gaz w Migaz-s (wywaliło mi bład kata 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sad lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez 2mechaników wyciołem w auto-marku kat, wstawili puchy, efekt 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2):hehe wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co robic?
  9. dzieki wielkie za pomoc i przydatne info. zdecyduje sie chyba na LandiRenzo ale gdzie to jeszcze nie wiem Zbrosławice-Sebastian,Migaz-s Warszawa i NAGAZ-Łódź propomuja podobne ceny,wybiore raczej jednen z tych warsztatów.odezwe sie jak bedzie po instalce ale to chyba dopiero w lutym bo cena jest troche z innej półki niż myślalem...
  10. dzieki za podpowiedz,nasuwa mi sie pytanie czy do instalki LandiRenzo tez jest wymagana rurka fi8?? i czy jak w przypadku prinsa pod pojęciem LandiRenzo rozumiem ze wszysto a mnianowicie komp.reduktor.wtryski są LandiRenzo (sory ale jestem laikiem w tym temacie) jeśli tak to jak sie dzieli?co oznacza Omegas w nazwie?czy to jest klasywikacja zestawów?jak np w stagu na plus,premium?Czy gazownik przy instalacji LandiRenzo powinien zaproponować mi dwa reduktory??Z góry dziki za odpowiedz.
  11. no właśnie mnie Pan Sebastian rownież zaskoczył, czytalem też troche jego wypowiedzi na lpg forum i nie wiem co mysleć. Wysłałem zapytanie do "Nagaz" Stefanowski zobaczymy co mi doradza. Jeden z gazowników w Łodzi polecał mi instalke Elpigazu,akurat zakładał do A8 4.2 mowi że lepsza od LandiRenzo że komunikacje ma z komp. i szczytuje mape z Pb itd. ale nie wiem nic wiecej nie bardzo mnie przekonał bo najpierw rozmowe zaczał od KME za 3tyś a pózniej powiedział że jak dobrze to elpigaz za 3,5tyś Ma się rozumieć ze interesuje mnie TYLKO DOBRZE.Dlatego was sie radze..
  12. Witam wszystkich!Przeczytałem wszystkie wasze watki o gazie do 2.8 i nadal nie wiem co założyc za instalke Stag czy moze Landi Renzo a może Prinsa.Nie wiem rownież gdzie w łódzkim?? Co mam tak naprawe sadzić o Panu Sebastianie z Zbrosławic,pare osób go poleca...Taka dostałem oto od niego propozycje na moje zapytanie jaką instalke założyć.. "Stag 300-6 Plus, reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000 lub magic jet – oba montowane pojedynczo.Cena w zal. Od wtryskiwaczy – odpowiednio: 4240/3630 PLN" Czy jeden reduktor to nie za mało? I pytałem o srednice rurki-mówi ze fi 6 wystarczy. Jak wy to oceniacie proszę o opinie i spostrzeżenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności