-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O michał86
- Urodziny 11.03.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
-
Rok produkcji
2001
-
Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach
michał86 odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Czy ktoś mi pomoże i odpowie na moje wcześniejsze zapytanie?? Nie chciałbym kupować w ciemno bo koszta są bardzo duże. Sprężyny o które pytam wydedykowałem w następujący sposób: w linku który podał mi jaros69 jest opis wielu zestawów i widzę ze ciężar nacisku rośnie wraz z kolejną litera alfabetu w ten sposób w etce dobrałem do swojego auta numer sprężyny ale chciałbym wiedzieć jaka naprawdę maja nośność. POMOŻE KTOŚ?? -
Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach
michał86 odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
niestety nie ma tu http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-991.html rozkodowanego zawieszenia PR-BA OJP i PR-1BA OYU a o takie pytam. Może jakaś wskazówka jak odczytać - jeśli się da ta informacje w etce? -
Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach
michał86 odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Mam wersje auta VARIANT 4motion z silnikiem 2.8 AMX z takim zawieszeniem (OJL,OYS) podczas jazdy w zakętach auto mocno się przechyla na boki, a jadąc po nierównej "falistej" drodze potrafi tak się rozbujać żę dobije auto do asfaltu.KOD ODCZYTANY Z WLEPKI BAGAŻNIKA PRZY POMOCY ETKI ONLINE USTALIŁEM: PRZÓD SPREŻYNA: 8D0411105BM DLA PR-1BA OJL AMORTYZATOR: 3B0413031Q DLA PR-BA TYŁ SPRĘZYNA: 4B0511115K dla PR-1BA OYS AMORTYZATOR: 3B9513031L DLA PR-1BA Chciałbym wymienić sprężyny na twardsze i założyć nowe amorki czy te sprężyny(poniżej) bedą mocniejsze?? To są moje kombinacje wyczytane z ETKI.Rozważam również opcje zawieszenia sport tylko nie chce by było za nisko,ile tak naprawde mogą one mi obniżyć auto??Prosze o potwierdzenie bądz naprowadzenie mnie na właściwe. Czy ktoś wie jakie one mają przedziały nacisku na oś?? PRZÓD MOCNIEJSZA SPREŻYNA: 8D0411105FS DLA PR-BA OJP +amor ten sam co w standardzie SPRĘZYNA SPORT: 8D0411105GD DLA PR-1BE DLA OJM AMORTYZATOR SPORT: 3B0413031S DLA PR-1BE TYŁ MOCNIEJSZA SPRĘŻYNA: 4B0511115DF DLA PR-1BA OYU AMORTYZATOR: 3B9513031L DLA PR-1BA SPRĘŻYNA SPORT 3B0511115AL DLA PR-1BE OYS AMORTYZATOR SPORT 3B0513031R DLA PR-1BE Z racji dużysz kosztów biore pod uwage zestaw eibach -30mm komplet 4szt za 850zl i do tego amory od wersji sport lub bilstein b6.Co wybrać waszym zdaniem??Ori sprezyna lub amor to koszt okolo 420zł/szt. -
Dzieki wielkie za doradztwo jednak po dłuższej analizie odpuszczam sobie te opony (225/55/R16) koło dojazdowe mam 205/55/R16 wiec w razie złapania "gumy" dojazdówka była by niższa o 21mm i mogło by to zaszkodzić napędowi 4X4 który jak wiadomo wymaga aby koła były równe,nawet równomiernie zurzyte.Założe wiec oponki 225/50/R16 które maja niemal co do milimetra tą samą srednice co rozmiar 205/55/R16
-
Witam posiadam felgi 16" 7J ET 37 czy da rade założyć na nie opony 225/55/16 ???? Mam mozliwość zakupu takich opon w dobrej cenie.Mój passat to 4motion dlatego na zime chce min szer 225. Czy przy tym proflu nie beda obcierać o górny wachacz?
-
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
michał86 odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt: 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2) wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie? Wymiana górnych katalizatorów to 2500zł więc chciałbym mieć pewność, że to właśńie to.Problem występował już u niektórych z was ale nikt nie napisał do końca jak go rozwiązał.... -
ostatnio nawiedził mnie taki błąd katalizatora 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sond lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez dwóch różnych mechaników wyciołem w auto-marku kata, wstawili puchy gdyż druga sonda jest umiejscowiona PRZED a własciwie na początku katalizatora, efekt: 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2) wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co o tym sądzicie?
-
dzieki wielki,tak zrobie lecz teraz musze załatwić problemy na pb i troche pojezdzic by wiedziec, że jest ok i potem gaz w Migaz-s (wywaliło mi bład kata 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sad lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez 2mechaników wyciołem w auto-marku kat, wstawili puchy, efekt 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2):hehe wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co robic?
-
dzieki wielkie za pomoc i przydatne info. zdecyduje sie chyba na LandiRenzo ale gdzie to jeszcze nie wiem Zbrosławice-Sebastian,Migaz-s Warszawa i NAGAZ-Łódź propomuja podobne ceny,wybiore raczej jednen z tych warsztatów.odezwe sie jak bedzie po instalce ale to chyba dopiero w lutym bo cena jest troche z innej półki niż myślalem...
-
dzieki za podpowiedz,nasuwa mi sie pytanie czy do instalki LandiRenzo tez jest wymagana rurka fi8?? i czy jak w przypadku prinsa pod pojęciem LandiRenzo rozumiem ze wszysto a mnianowicie komp.reduktor.wtryski są LandiRenzo (sory ale jestem laikiem w tym temacie) jeśli tak to jak sie dzieli?co oznacza Omegas w nazwie?czy to jest klasywikacja zestawów?jak np w stagu na plus,premium?Czy gazownik przy instalacji LandiRenzo powinien zaproponować mi dwa reduktory??Z góry dziki za odpowiedz.
-
no właśnie mnie Pan Sebastian rownież zaskoczył, czytalem też troche jego wypowiedzi na lpg forum i nie wiem co mysleć. Wysłałem zapytanie do "Nagaz" Stefanowski zobaczymy co mi doradza. Jeden z gazowników w Łodzi polecał mi instalke Elpigazu,akurat zakładał do A8 4.2 mowi że lepsza od LandiRenzo że komunikacje ma z komp. i szczytuje mape z Pb itd. ale nie wiem nic wiecej nie bardzo mnie przekonał bo najpierw rozmowe zaczał od KME za 3tyś a pózniej powiedział że jak dobrze to elpigaz za 3,5tyś Ma się rozumieć ze interesuje mnie TYLKO DOBRZE.Dlatego was sie radze..
-
Witam wszystkich!Przeczytałem wszystkie wasze watki o gazie do 2.8 i nadal nie wiem co założyc za instalke Stag czy moze Landi Renzo a może Prinsa.Nie wiem rownież gdzie w łódzkim?? Co mam tak naprawe sadzić o Panu Sebastianie z Zbrosławic,pare osób go poleca...Taka dostałem oto od niego propozycje na moje zapytanie jaką instalke założyć.. "Stag 300-6 Plus, reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000 lub magic jet – oba montowane pojedynczo.Cena w zal. Od wtryskiwaczy – odpowiednio: 4240/3630 PLN" Czy jeden reduktor to nie za mało? I pytałem o srednice rurki-mówi ze fi 6 wystarczy. Jak wy to oceniacie proszę o opinie i spostrzeżenia.