Skocz do zawartości

tomeks69

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomeks69

  • Urodziny 06.06.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krakow/Londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam, u mnie stuki jak u wszystkich;) byłem na przeglądzie i mechanik powiedział, że to na 100% koncowka drazka w prawym kole , po wymianie niestety stuki nie ustały, stuka tzn puka na każdym wyboju, ostatnio zauważyłem że przy jezdzie ponad 100km/h jak dam na luz i przy lekkim skręcie w prawo stuka(wczesniej nie stukalo) ,aha sutka ale cicho jak nacisne hamulec, stawaim na tolka banana ???
  2. Mi się ułamała szyjka w zaworku n80 od strony wlotu. Czy to bedzie jakis problem jezeli przejade okolo 2000km Bez podłączonego gumowego szlaufika. Czy to może się skończyć jakąs awarją? Bądz jest to niebezpieczne? ponawiam pytanie ???
  3. witam, zmieniałem filtr powietrza i zepsułem urwałem rurke z tego "czujnika"?(odrutowany) co jest na obudowie filtra powietrza , co to za część i czy można jeździć bez problemu?? na razie spiłowałem cześć rurki i wsadziłem ot tak okręciłem drutem , ale wydaje mi się że tam leci coś pod ciśnieniem szukalem czy to Zawór elektromagnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80 -????
  4. 1 cewka odłacza dwa gary , tak mi mechanik powiedział
  5. stary piłeś coś dzisiaj chodzi o to czy mogę wlać ze 100 ml przez ten otworek ze zdjęcia ???? drugie pytanie: mam olej mineralny doo skrzyni biegow Comma SAE75W+80 GL5 ,lałem go do peugota 406 i zostało w sam raz na dolewkę200 ml, moge wlac????
  6. czy to ten odpowietrznik ???(chodzi o tą malutką dzirukę na samym środku zdjęcia za silnikiem a przed płynem hamulcowym- na dole- obok zdjęta zaślepka) bo nie mogę odkręcić tzn nie mam skąd wykombiniwać tego imbusa a dolał bym ze 100 ml. a tak wogóle to mam ten sam problem co koledzy DANIEL111 i pacalycha Uploaded with ImageShack.us
  7. chyba jeszcze raz wątek przeczytam:napieska
  8. NO panowie po przeczytaniu całego wątku "WIEM" : jeżeli nie wiesz co było lane wcześniej zalej 15W-40 OLEJ MINERALNY, ale lepiej zalać 10W40 czyli półsyntetyk, ale NAJlepiej to 5W50/pelen syntetyk/ A MOJA SYTUACJA WYGLĄDA TAK: B5 1,8 125Km 1999r (200.000 tys km ANGLIK) kolega wlał wczesniej ten olej nie konsultując z nikim tylko z jakąś książką w sklepie brawo i wlał to: 15W-40 PART SYNTETIC( NIE MINERALNY ) http://cgi.ebay.co.uk/CASTROL-4L-GTX-PART-SYNTHETIC-15W-40-ENGINE-OIL_W0QQitemZ190427877349QQihZ009QQcategoryZ72205QQcmdZViewItem a tam norma 505 00... VW 505 00 - Wielosezonowy olej silnikowy do silników Diesla z i bez turbodoładowania a ma być 501,00 wieć jak teraz wyjść z tej sytuacji : aha śilnik pracuje ok - ubytki oleju prawie żadne poi przejechaniu 8 tyś km p.s. wcześniejsze auto Peugeot 406 1,8 benzyna 1999r ..CARLUBE 10W-40 non stop,praca śilnika bez zarzutu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności