Skocz do zawartości

jnr83

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jnr83

  • Urodziny 21.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011
  1. A ja mam pytanie w tej kwestii - Większość z nas po odpaleniu wciska guzik SS wyłączając go. Wtedy system ne działa, niektórzy z nas mają akumulatory AGM które odzyskują energię przy hamowaniu. Ciekawi mnie czy przy wyłączonym SS działa to odzyskiwanie enrgii czy nie? Pytam, bo właśnie jestem na etapie wymiany akumulatora i tak się zastanawiam, czy przypadkiem nie wykończyłem go tym wyłączaniem Start-Stop. Wiecie coś na ten temat ? Dodam tylko że od kilku dni nie wyłączam tej funkcji i kondycja akumulatora tak jak by sie poprawiła. Ale mogłe być tego powodem też mniejsze mrozy
  2. wiadomo już czy pomogła wymiana termostatu DSG ?
  3. Gdy posiadałem jeszcze niedawno Passata, a jeździłem nim ponad trzy lata. Prz każdym serwisie wybierałem firmę Lemforder. Często jeżdżę po polnych i dziurawych drogach a mimo to przez prawie cztery lata w sumie ok 120 tyś km wymieniłem dwa lub trzy wahacze. Równocześnie ze mną swoje passki eksploatowali moi znajomi którzy co roku przy mniejszym przebiegu jechali do mechanika z całym kompletem zawieszenia tańszych marek niskiej jakośći typu MasterSport. Osobiście jestem za oryginalnymi częściami, tym bardziej że mam kontakt do firmy która sprzedaje je w dobrej cenie i mogę podzielić się kontaktem.
  4. Koego jeśli czujesz opór przy hamowaniu, a gdy juz zahamujesz i hamulce wtedy nie odbijają do końca - może być tego przyczyną rozwrstwianie zestarzałych przewodów hamulcowych. Jest to dosyć niedrogi koszt a może pomóc. Natomiast jeśli usterka pojawia się gdy auto postoi dłużej na mrozie to na 90% masz wodę w servie. Do wczoraj miałem ten problem i też fachowcy kazali mi wymieniać servo lub pompę podciśnieniową. Chcesz więcej info to dawaj na gg 6353582, podpowiem Ci jak sprawdzić czy masz wodę w servie i ewentualnie jak sie jej pozbyć. Ja rzeźbiłem ten temat od listopada 2011 i jak bym słuchał wszystkich pomysłów to nie wiem czy bym się 2 000 zmieścił ---------- Dodano o 14:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:07 ---------- Aaaa jeszcze jedno tam wyżej inni pisali że woda w servie zbiera się z powodu nie drożnych kanałów pod serwem i akumulatorem i rezultacie rdzewienia serva, może sie tak zdażyć ale nie mozliwe raczej ponieważ serwo jest wysoko. U mnie z zewnątrz serwo jak nowe a wylałem ok litra wody. Serwo pracuje tak jakby ciśnieniowo podobnie jak sprężarka i pod wpływem zmian temperatur i ciśninia z powietrza skrapla sie woda. wystarczy że troche sie pojawi to poźniej z biegiem czasu woda tworzy wodę i z tąd problemy z hamowaniem
  5. MOŻE JA POMOGĘ BO JUŻ SOBIE PORADZIŁEM Twardy hamulec od czasu do czasu był spowodowany nie szczelnością układu który prowadzi powietrze od silnika do serwa. Musisz kolego dokładnie go przejrzeć. Przewód łączy się z takim jakby okrągłym elementem z tyłu silnika (od ścianki grodziowej), żeby dokładnie to obejżeć Musisz zdjąć tą grubą rurę od turbiny. U mnie polegało to na tym że przewód tam jest zaciśnięty na rórce która wychodzi z tego okrągłego elementu (ten element to jest jakiś zawór chyba ) ale u mnie przewód był dobrze zaciśnięty ale cała ta rórka latała luźno w tym elemencie, przez co normalnie było zasysane powietrze z zewnątrz, wystarczyło całą rurkę zalać dobrym klejem i po kłopocie. Słyszałem że u kogoś był pęknięty trójnik który jest na tym przewodzie i też wystarczyło go tylko skleić Kolego podsumowując przejżyj także dokładnie przewody które biegną do serwa, to napewno jakiś pierdół a strasznie drażni.
  6. ale Chłopaki w tym aucie był silnik 130 KM bo wlaśnie o tym mówi VIN itp. tylko że został wymieniony na 101KM
  7. a nie ma może jakiś zewnętrznych znaków szczególnych ten silnik?
  8. A co Powiecie na moją sytuację gdy kupywałem mojego paska silnik miał być 1,9 130 KM - wszystko na to wskazywało naklejki itd., wiem wiem o wszystkim mówi symbol silnika na bloku jednak ja nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z VW i nie wiedziałem gdzie go szukać a w komisie nie tak bardzo dadzą rozbierać pokrywę, a kopyto też ma niezłe. Wszystko było git dopuki nie zająłem się wymianą rozrządu, w trakcie której się okazało że to silnik 101 KM - mechanik mówi że jest zczipowany i dlatego ma takie kopyto. Mam zamiar się pozbyć tego auta i poszukać prawdziwej 130-stki. CO ZROBIĆ ŻEBY ZNÓW SIĘ NIE DAĆ ZROBIĆ W H.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności