![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
kogito
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kogito
- Urodziny 16.06.1972
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
zielona góra
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
-
Rok produkcji
2000
-
kogito obserwuje zawartość → VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
kogito odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Proszę o rozkodowanie nr vin: WVWZZZ3BZYP432488 Pozdrawiam -
Błąd sondy lambda pojawia się dalej na vagu pod nr 1614 i 1715 . O co w tym chodzi ? A silnikiem dalej miota!!!!!
-
Posiadam passata B5 1,8 20 V z 2000r (silnik APT). Ostatnio po podłaczeniu vaga , stwierdzilem istnienie następujacych błedów: -17536-długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby bank1. oraz jeden w module comfortu - 1206-sygnał czau przerwyzapłonu wyłączony. Silnik z tymi błędami pracował stabilnie na biegu jałowym. Obecnie skasowałem błędy i wymieniłem sondę lambda na nową orginalną BOSCHA. Ku mojemu zdziwieniu silnik zaczoł pracować nierówno - obroty pływają. Moje pytanie: - czy trzeba w systemie uaktywniać nową sondę , czy silnik zrobi to automatycznie? - a może nowa sonda jest już walnięta? - czy może skasowanie błędu 1206 w module comfortu spowodowało taki efekt .O cio hodzi z ty błędem 1206 ? Za wszelkie uwagi i pomoc dziękuję