Skocz do zawartości

kogito

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kogito

  • Urodziny 16.06.1972

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zielona góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Błąd sondy lambda pojawia się dalej na vagu pod nr 1614 i 1715 . O co w tym chodzi ? A silnikiem dalej miota!!!!!
  2. Posiadam passata B5 1,8 20 V z 2000r (silnik APT). Ostatnio po podłaczeniu vaga , stwierdzilem istnienie następujacych błedów: -17536-długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby bank1. oraz jeden w module comfortu - 1206-sygnał czau przerwyzapłonu wyłączony. Silnik z tymi błędami pracował stabilnie na biegu jałowym. Obecnie skasowałem błędy i wymieniłem sondę lambda na nową orginalną BOSCHA. Ku mojemu zdziwieniu silnik zaczoł pracować nierówno - obroty pływają. Moje pytanie: - czy trzeba w systemie uaktywniać nową sondę , czy silnik zrobi to automatycznie? - a może nowa sonda jest już walnięta? - czy może skasowanie błędu 1206 w module comfortu spowodowało taki efekt .O cio hodzi z ty błędem 1206 ? Za wszelkie uwagi i pomoc dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności