Skocz do zawartości

Seat toledo

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Seat toledo

  • Urodziny 17.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk Mazowiecki

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kiedyś łapał notlaufy, ale od jakiegoś czasu nie zdarza się. Miałem możliwość to zrobiłem logi. A co należałoby zrobić, żeby poprawić geometrię?
  2. podczas robienia logów samochód przechodził w tryb awaryjny dwa razy. Przy późniejszych próbach było ok. Dodatkowo przegoniłem samochód po autostradzie i teraz przy przyspieszaniu na 3 nie łapie notlaufa. A czujnik wymienie i dam znać.
  3. Witam proszę o analize logów dynamiucznych: 003: http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_104579.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_104580.html
  4. Witam. Proszę o analizę logów . Passat B5 1998r, AFN. Samochód wg mnie tak jakby słabo ciągnie od dołu i puszcza lekką chmurę czarnego dymu. Dodam, że uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Logi dynamiczne: 003: http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_104587.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_104581.html
  5. Błąd po wykasowaniu i odpaleniu nie wyskoczy. Natomiast po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wyskakuje. To tyle co zauważyłem na temat tego błędu. Czyli jak nie ma napięć w grupie 019 to źle jest ustawiony ten czujnik RSW (na zapłonie ma 0,74 V, czyli wychodzi, że dobrze). A na tych blaszkach da się sprawdzić jakoś napięcie?
  6. Na zapłonie czujnik pokazuje 0,74V sprawdzane na podobnym silniku (ASV) też w Toledo ta sama wartość ustawiona. Też mam wątpliwości co do tych lutów. Mogą one być lutowane zimnym lutem czy muszą być zgrzane tak jak oryginalnie? I zera w grupie 019 są tego skutkiem? Bo z tego wynika tak jakby nie było tam napięcia?;>
  7. A więc wstawiam ponownie log z grupy 001, ponieważ nastawnik był ponownie czyszczony. Ale po jakimś czasie i tak wywala błąd: 17970 - quantity adjuster (n146) upper limit reached log001 http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98791.html log019 http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98794.html Log019 robiony na zapłonie. Czy dobrze ? Dodam jeszcze, że auto na biegu jałowym chodzi trochę nierówno. Dopiero po przegazowaniu sytuacja się normuje ale też na kilka sekund. Jeszce mam pytanie czy przyczyną mogą być lutowane te blaszki w nastawniku? Czy muszą być one tak jak oryginalnie zgrzewane punktowo?
  8. Witam mam problem ze swoim seatem toledo. Czyszczony był nastawnik pompy wtryskowej po tym jak samochód nie chciał odpalić. Po wyczyszczeniu nastawnika samochód odpala lecz wyskakuje błąd 17970. POniżej zamieszczam logi z grupy 001. Proszę o analizę i jakieś podpowiedzi co robić dalej. http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98721.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności