Skocz do zawartości

radeq

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radeq

  • Urodziny 23.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam, kolego ja miałem taki sam objaw. W czasie jazdy nagle silnik zgasł i nie dało się go odpalić. Rozrusznik kręcił , wszystko niby ok ale auto nie odpalało, wskaźnik paliwa pokazywał , że paliwo jest. ja na początku podejrzewałem , że może źle pokazuje poziom paliwa ale okazało się, że padła pompka paliwa , ta która jest w zbiorniku paliwa. W moim pasku jest dzielony zbiornik i jest tam pompka która przepompowuje paliwo z jednej części zbiornika do drugiej gdzie znajduje się smok. Niestety oryginał kosztuje 1700zł, ja znalazłem podróbkę od BMW za 180zł . Zamontowałem ponad 2 tygodnie temu i autko hula - wszystko tak jak wcześniej. Wymontuj pompkę paliwa i sprawdź czy działa będziesz wiedział co robić. pozdrawiam
  2. Z własnego doświadczenia już wiem , że najlepiej zabrać pompkę od mechaniora i poszukać najbardziej podobnej. Najlepiej sprawdzić w kilku sklepach - ja sprawdzałem w 4 sklepach i każdy sprzedawca mówił co innego, więc opinią mechanika bym się nie sugerował raczej. Ważne aby pompka miała taki sam rozmiar. Ze starej pompki spisz nr , może w necie uda się znaleźć jakie ciśnienie dawała stara pompka. Tak jak pisałem wcześniej - wsadziłem u siebie pompkę, zamiennik od BMW i działa wszystko bez problemów. Pozdrawiam
  3. Autko zrobione, kupilem pompke od BMW . Pasowala wzmiarami i kszytaltem, normalnie jakby byla od passka. Auto smiga, pompka paliwo przelewa. Wszystko git. Dzieki za rady i pomoc.
  4. Sytuacja troszkę się rozjaśniła - otóż w passacie B5 1.9TDi syncro jest dzielony zbiornik paliwa. Pompka która jest w zbiorniku służy do przepompowywania paliwa które jest w drugiej części zbiornika. Po dobraniu się do zbiornika okazało się , że w jednej części zbiornika jest paliwo a w drugiej nie ma. Jak bym jeździł z prawie pełnym zbiornikiem to pewnie by nie było problemu. Myślę więc, że zamontuje pompkę z ciśnieniem około 0.8 lub 1.2 bar tak jak pisał tk74. Mam nadzieje , że będzie dobrze.
  5. W serwisie mówili mi żeby brać pompę za ciśnieniem 4bar , 0.8-1.2 bar nie będzie za małe?
  6. Poniżej zamieszczam zdjęcia walniętej pompki. Szerokość metalowej części :43mm Długość metalowej części : 76mm Długość całej pompki : 124mm Znalazłem coś takiego http://sklepy.allegro.pl/item399167019_pompa_paliwa_audi_80_100_200_a4_a6_s6_bosch.html Zastanawiam się czy pompy podane jako te zamiast których można zamontować tą boscha pasowały by do mojego passata. Na przykład taka pompka http://www.pompy.net/sklep,2130,,,03,,pl-pln,270719,0.html Ciśnienie robocze pasowałoby do diesla , kształtem też mniej więcej pasuje. Jak myślicie? A to fotki oryginału
  7. Na pompie widnieją następujące oznaczenia " 4b0 906 091 a" oraz "62/070 23401 07 179", producent pompy VDO. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej pompy , w necie nie ma nic na ten temat. Jakbym znał parametry to można by było coś innego podebrać a tak to kiszka.
  8. No właśnie w tym sęk , że w 4x4 jest pompa paliwa elektryczna. Bak jest przedzielony na pół i jest pompa elektryczna. Na razie czekam na dokładne sprawdzenie pompy bo mówia mi , że to pompa ale nie jestem przekonany w 100% , że to jest to. Napiszę w streszczeniu historię awarii może koledzy będą mieli jakieś pomysły. Otóż około miesiąca wstecz podczas jazdy auto nagle zgasło. Auto zgasło nagle, wcześniej paliło dobrze, obroty równe , dosłownie żadnych problemów , objawów.Nie można było go odpalić , przyciągnąłem auto na krawacie do domu. Przyczyna usterki typowana - filtr paliwa . Filtr zmieniony auto jeździło super - jak wcześniej. Kilka dni temu przyjechałem do domu po krótkiej trasie, pół godziny później auto już nie odpalało. Żadnych objawów nie było wcześniej - tak jak poprzednio. Filtr paliwa zmieniony więc to nie filtr, a jak nie filtr to co?? W warsztacie mówią pompa paliwa - czyli wcześniej przyczyną zatrzymania pracy silnika też była pompa czy coś innego?? Bo z tego wynika , że to nie filtr. Luzowałem śruby przy wtryskach i podczas kręcenia silnikiem ropka się pojawia. Czy jakby pompa była uszkodzona to ropka by się pojawiała na wtryskach??
  9. Witam, mam problem ze swoim paskiem, posiadam passata 1.9 TDi syncro z roku 98. Okazało sie dzisiaj że padła elektryczna pompa paliwowa tak która jest w zbiorniku. Niestety ciężko jest dostać taką pompę - właściwie to w warsztacie nie mogą takiej znaleźć. Czy ktos z szanownych kolegów mial już do czynienia z taka usterką w tym modelu passata?? Może pompa od innego auta pasuje?? Bardzo proszę o pomoc - sprawa bardzo pilna / Pozdrawiam
  10. Auto sam sprowadziłem ze Szwajcarii i gdyby nie to to też bym nie wierzył w ten przebieg. Był troche przerysowany od strony kierowcy - mam nadzieje że to było powodem sprzedaży auta a nie nic innego.
  11. Przegląd robiłem tak pobieżnie - już wiem, że mam do zrobienia zawieszenie przednie. Jutro stawiam auto do wymiany wachaczy. Co wiecej to się zobaczy - na pewno czeka mnie wymiana rozrządu, no i oleje. Pozdrawiam
  12. Hmmm a co nie tak z wersją silnika ??
  13. Witam wszystkich, kilka dni temu stałem się posiadaczem VW Passat'a 1.9 TDI 110KM w wersji synchro, autko w wersji kombi z silnikiem AFN. Auto sprowadzone ze Szwajcarii, przebieg 165.000km. Zapomniałem napisać - rocznik '98 , ale wersja '99. Mam kilka pytań zwiazanych z tym autem i napędem 4x4. Na co zwracać szczególną uwagę podczas eksploatacji tego samochodu?? Czy napęd synchro wymaga jakiś szczególnych zabiegów?? Już wiem że muszę wymienić zawieszenie z przodu - i z tego co czytałem to od razu lepiej wymieniać wszystko niż bawić się w wymianę pojedynczych elementów. Proszę o wszelkie opinie związane z tym modelem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności