Skocz do zawartości

VWLupus

  • Liczba zawartości

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O VWLupus

  • Urodziny 21.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. VWLupus

    Pompa ABS

    Witam, odgrzeję trochę temat, posiadam pompę ABS 8E0 614 111 A, szukam zamiennika takiej pompy, głównie oczywiście chodzi o padnięty sterownik który był już raz naprawiany, może ktoś przerabiał taki temat. Passat B5 99r. 2.8 v6 syncro.
  2. witam, czy ktoś może przekładał tylny dyfer z Passata W8 4.0 do 2.8 v6? wiem że są inne przełożenia ale właśnie chodzi mi czy to w ogóle się zgra ze sobą?
  3. dzięki wielkie za sugestie, tak zaczynałem właśnie i na zagięciach poległem trochę, ale nie poddam się tak łatwo może ma ktoś fotki takich oklejonych przez siebie lusterek ?
  4. folię mam taką jak trzeba tylko sposobu mi brak bo już trochę jej zmarnowałem i dalej lipa.
  5. witam, oklejał ktoś samodzielnie lusterka w pasku przed liftem? potrzebuję rad jak to zrobić, raz zrobiłem ale nie wyszło do końca dobrze.
  6. fructon, możesz dowiedzieć się jaki konkretnie tłumik zamontowałeś zamiast katalizatora i gdzie to robiłeś?
  7. witam wszystkich orientuje się ktoś może czy klapa tylna od paska B5 FL będzie pasowała do Superba? na "oko" wyglądają identycznie, są nawet numery VW na klapie jednak taki numer w ETCE nie wchodzi, może ktoś wie czy to pasuje? Pozdro.
  8. Na giełdzie jest ogłoszenie ale nie zawsze może ktoś na nie trafić, warto czasem napisać w temacie o zawieszeniach
  9. Podłączę się do tematu. Może jest ktoś chętny z paskiem 4x4 na zakup kompletu amorów ze sprężynami - używane w dobrym stanie ??
  10. Włączę się do tematu jeśli można. Jeśli chodzi o problemy z zapalaniem, długie kręcenie itd. to racze zmierzyć ciśnienie paliwa manometrem a nie kombinować z zaworkami i innymi pierdółkami. Jeżeli na zimnym ciśnienie będzie niższe niż 3,5 bar to trzeba zacząć od tańszego rozwiązania czyli filtr paliwa, ale raczej będzie do wymiany pompa paliwa. Co do uderzenia z tył przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła to....mam to samo......wymieniłem poduszkę tylnego mostu bo była zerwana i jest faktycznie lepiej ale..wystarczy złapać za wał i przekręcać nim w prawo i lewo....będzie na 100% luz,niestety, jest to luz na satelitach mech różnicowego. Jedyna naprawa reg. mostu....ale raczej nieopłacalne. mi to nie przeszkadza, trzeba poprostu starać się nie "strzelać" ze sprzęgła.
  11. opisz dokładniej na jakich nierównościach, czy tylko na progach, czy jak pobujasz autem ale nie na zaciągniętym ręcznym to też trzeszczy, czy np. jak jest mokro to tego niema i występuje tylko jak jest sucho itd. mogę ci na to zerknąć w tyg. po południu np.
  12. Wyleje się tylko tyle i jest w oleju w filtrze który jest duży i może jest w nim 100-200ml , nie odkręcasz przecież korka spustu w misce szybki temat do zrobienia.
  13. są 3 cewki czyli 2 cyl. na cewke. radzę zmienić jak najszybciej filtr oleju na KNECHTa, z FILTRONEM od jakiegoś czasu są problemy, ciekną, rozlatują się w środku i ogólnie NIE POLECAM jako mechanik. Montuję zawsze KNECHTa i nigdy niema problemu.
  14. Kolejnym słabszym punktem są uszczelki napinaczy łańcuchów. na prawej stronie ( od pasażera) olej kapie na wydech i dlatego czuć w kabinie bo po tej samej stronie jest również filtr kabinowy, typowa usterka, niedługo przymierzam się do wymiany tych uszczelek oraz łańcuchów.
  15. Czekam na auto od lakiernika i rozbiorę dolot i też pomierzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności