Stavros Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2010 Witam jak w temacie myslalem zeby zrobic chlodnice oleju na froncie. Mam juz chlodniczke oleju od rowera dokladnie od skrzyni automatycnej(bylo tam chlodzenie oleju przekladniowego) jest mala zgrabna i ma przekroj przewodow 10mm. Moje pytanie to czy pompa w 1.8t podola zeby pchac to przez chlodnice dodatkowa??? I kolejna sprawa to chcialem ja wpiac na zasilanie oleju przed turbo zeby najwieky podbior temp byl z suszarki... I tu kolejne przemyslenia czy to dobry pomysl zeby turbo chlodzic dodatkowo, wg mnie nawet lepiej by bylo bo zwiekszyla by sie jej zywotnosc(teoretycznie). Kolejna sprawa to jak zamontowac chlodniczke zeby przy wylaczeniu silnika poziom na bagnecie nie byl ponad norme? Chyba na rowno z miska...ale prosze o porade nm panow od 2.8 v6 bo tam chyba jest fm oil radiator . A teraz do admina: -nie znalazlem nic na forum wiec haslo wyszukiwarka tu nie da nic...by jedynie temat o chlodniczce oleju pod filtrem ale to nie to.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2010 Moim zdaniem nie ma co kombinowac, jezeli fabryka tak wymyslila to nie wydaje mi sie zeby bylo potrzebne dodatkowe chlodzenie oleju, olej chlodzacy ciecza przy filtrze to wystarczajacy zabieg jak dla tego silnika i turbiny , no chyba ze chcesz go zamapowac, czipowac itd. no to wtedy warto tekie cudo zmontowac. Ps. powinna byc zamontowana na wysokosci miski olejowej lub troszke wyzej ( byle by nie za wysko) pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2010 no wlasnie w planie jest albo remap i jakis garett na okolo 250-280km lub swap silnika bam z audi tt (tu problem z polozeniem-bam jest poprzeczny ale chyba podejdzie jezeli bedzie mozna wykorzystac skrzynie 6 z tdi do niego, o ile ma takie samo mocowanie) czyli 240 koni seria plus garett plus remap plus fmic i wtryski 930cc i jakies nawet 350hp zawita do tego spiek 6 lopatkowy i heja banana tak wiec czy do takiego projektu czy do normalenego 1.8t + k04 i remap przy os3ejszej jezdzie czasami wskazowka zachodzi delikatnie za 90 stopni na kilka sekund wiec i olej nie daje rady... ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:53 ---------- pomysl z bam troche ciezki ale finansowo nie jest tragedia-nowy BAM z fabryki kosztuje 1300 funtow do niego 500 za garett'e i flansze skrzynia 300 remap 450 sprzeglo 300 i jest po drobnym spawanku mocowan nie kiepska rakieta ale to plany nie nadzis ani jutro...moze w nastepnych 2 latach projekt sie zakonczy z dobrym efektem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach