Skocz do zawartości
netadmin_47

Jak zdemontować przedni podłokietnik kompletnie? Wyjęcie podłogi.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem i nie znalazłem!

 

Potrzeba jest taka: muszę zdemontować całą wykładzinę podłogi w celu jej wysuszenia i uszczelnienia oraz poprawienia odpływów (korków). Mam zamiar również zbadać stan wiązek przewodów i zabezpieczyć podłogę masą uszczelniającą. Wiem że będę musiał ciąć wykładzinę za konsolą aby ją całkiem wyjąć z auta. Po której stronie lepiej ciąć - od pasażera czy od kierowcy?

 

Proszę o info jeżeli taki temat istnieje na forum. Sprawa raczej pilna.

 

Dzięki za konkretne porady. AUTO jak w opisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec co do ciecia wykladziny...najlepiej zebys wykrecil podlokietnik, konsole srodkowa az do radia, radio, climatronica, nastepnie przyjrzal sie od gory jak wykrecic reszte typu uchwyt na kubki i prepyslal czy faktycznie musisz ja ciac??? ja jak tam grzebalem w celu puszczania nowych kanli do suba i amp nie widzialem po3eby ciecia, fakt ciecie po3ebne bedzie nad drazkiem kierownicy chyba zas srodek z nad kanalu wyciagniesz wysuwajac poziomo do tyluciezko, ale jakos sie da, widzialem na ebay wykladzine nie cieta.

A mam pytanko co do mat, czy masz maty jak te oryginalne wygluszajace czy jakas gabka samoprzylepna?? Chcialbym wygluszyc tak auto wyciagajac wykladzine ale nie wiem z kad wziac mate wygluszajaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drążek kierowniczy nie zawadza o wykładzinę, konsola na środku ma blachę przykręconą do podłogi i w dlatego trzeba usiąś. Tnij od strony kierowcy, bo jak utniesz od strony pasażera to będziesz musiał odkręcać pedał od gazu, żeby wyjąć wykładzinę.

Zaraz dam link do manuala od podłokietnika ;)

 

---------- Post added at 05:46 ---------- Previous post was at 05:27 ----------

 

pośpieszyłem się i nie mogę znaleźć tego manuala, ale opiszę.

1. Otwierasz podłokietnik i wyjmujesz 2 kieszonki jedna duża jedna mała.

2. Otwierasz popielniczkę z tyłu podłokietnika i wykręcasz dwa torxy T20, zdejmujesz całą tylną ściankę z zapalniczką i popielniczką.

3. Widzisz 2 nakrętki chyba rozmiar 16, odkręcasz.

4. Odpinasz przewody od modułu do zest. głośnomówiącego jeżeli masz i wyjmujesz moduł razem z blachą do góry przez podłokietnik, widzisz trzecią nakrętkę 16, odkręcasz.

5. Zdejmujesz zaślepki po bokach tunelu na łączeniu części przedniej z tylną i wykręcasz dwie śrubki rozmiar 10,

6. Wyjmujesz tylną i przednią część podłokietnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaraz dam link do manuala od podłokietnika

 

Witaj. też go kiedyś widziałem i zniknął.

 

Sławku, ja jestem już daleko na południu, ale tej roboty zimą nie zrobię. Po powrocie nie będę miał ani czasu ani warunków żeby to zrobić.

Dzięki.

Dostałeś punkta.

Edytowane przez netadmin_47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności