Skocz do zawartości
darko

Jak podkręcić paska(2,0l 8 zaworowego 2E 115 koni) na więcej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko może ktoś wie jak podkręcić silnik 2.0 8v 115koni na więcej mocy.Czy jest to możliwe!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michu_82

to gaźnik, jednopunkt, czy multi wtrysk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście pełny wtrysk!!!!!! kod silnika 2E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

Z tegpo co wiem zeby z niego cos wydusic trzeba zrobic to bardziej mechanicznie niz elektronicznie ;-)

kolktor wydechowy rurowy, walek rozrzadu, planowanie glowicy, costam z zaaworami ;-) i baje gites. dolot, ;-) sam chcialem modyfikowac mojego. pomnoc jest chip co to sprawia ze ma sie 131 km ale na ile to prawda to ci nie powiem. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hee to nie tak einfach...

zeby glowice wsadzic z 16V to musisz tloki zmieniac bo te z 8v maja szlify na dwa zawory a nie 4, musisz dolot zmienic, walki dwa, komputer zmienic, i cos tam jeszcze

;-) wiesz ile to roboty i kasy na mechanika praktycznie to jest kapitalka silnika ;-)

 

ja jak bym robil juz z glowica 16V to bym wstawial walki sportowe, kolektor rurowy, szlif glowicy zrobil, tloki z lepszego materialu, dolot sportowy ale wiesz ile $$ bedize kosztowalo? glowica uzywka 800zl jak nie lepiej zawory 16 x 50zl, to jest 1600 tloki nawet zwykle jak dasz to licz 120zl od tloka, to masz 2080, walek standardowy uzywka 2x 500zl (sportowy 750zl szt.) to masz 3080, kolektor zwykly 400zl (kolektor rurowy 1200zl) daje 3480, komputer z kablami jakies 600zl to jest 4020, kolektor ssacy 500zl , 4520 no i w sumie robota mechanika jakies 800zl to wychodzi 5320 i teraz czy sie oplaca?? 1,9 TDI masz za 2500zl do tego skrzynia 800 do tego komputer 600, do tego mechanik 500zl licznik kupisz sprzedasz swoj, 4400zl do tego wirus do TDI na 140km i miescisz sie w 5000zl, ale mozesz sprzedac silnik stary za okolo 1400zl i skrzynie za 400zl. czyli 3200 cie to kosztuje, a jak kupisz sobie silnik 16V 2.0 z przebiegiem 170tys km za cene 2000zl to tylko silnik i komputer zmieniasz i nic wiecej. najbardziej oplacalna opcja ;-) chociaz sie zastanawial bym na 1,9TDI ekonomia i moc. pozdrawiam. jak cos nie tak napisalem prosze mnie poprawic ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze napisałeś ale silnik kupisz za 2,0 16v 750 zł w zdunskiej woli sprawdzony a nie 2 koła. Komputer zostawił bym z 2E aby był digi a nie ke motronic listwa wtryskowa podejdzie z 1,8 pompa regulator i wtedy juz kucy przybędzie. Można wiele tylko trzeba mieć kase na zrobienie a pozniej aby takie autko nakarmić bo nie zadowoli się 7 litrami pb. Co do kasy jak sie poszuka to nie trzeba jej tak wiele jak sie pomysli ale cos tam trzeba z tym ze mozna rozłożyć na raty zakup poszczególnych elementów. I najważniejsze jak nie zrobisz tego sam to daj sobie od razu na wstrzymanie bo nikt za normalna kasę w taką zeźbe bawił sie nie będzie.

 

PS - co do poprzedniego posta o głowicy to oczywiście żart był :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

Co do

PS - co do poprzedniego posta o głowicy to oczywiście żart był
to wiem bo dales emotikonke na koniec ;-)

hmm za 750zl dostane silnik 2.0 16V ale ze wszsytkim (rozrusznik alternator koletor pompa wodna i serwo) czy sam goly silnik?? i o ktorym mowisz ABF (150km) czy takim jak ty masz 9A (136km) bo z tego co wiem to ABF nie jest na ke-motronik chyba?? bo za 750zl ABF to bym kupil w przyszlym miesiacu ;-) i by sobie lezal w garazu i bym skladal reszte ;-) nawet bym zmienil uszczelke pod glowica zrobil lekka renowacje przed montarzem ;-) moze bym zalozyl wtedy walki sportowe i splanowal glowice o 3mm no moze o 2mm ;-) wtedy popychacze od zaworow trzeba przyszlifowac itd ;-) hmm a moze ktos ma ciekawy projekt do przerobki 2E albo ABF?? pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może zapakuj mu vr6 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

VR6 odpada, silniczek naprawde swietny bo szesc garow w ukladzie V, ale porownujac spalanie auta do osiagow jakie sa przy 150ps-ach to ten 2.0 16V jest idealnym dla naszych paskow rozwiazaniem moc i ekonomia ;-):rotfl: bo do 2.0 16V nieweiwle modyfikacji sie zrobi i juz mozna uzyskac okolo 170km czyli tyle co VR6 ;-) pozdro ;-) ale 150km wystarczy z cala pewnoscia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 750 zł kupisz silnik 9A a z tego co sie orjentuję to 2E i 9A maja takie same rozruszniki. Jeżeli masz 2E to przy odrobinie - raczej większej wiedzy uzbroisz go w elektronikę z 2E. Zresztą było już nie raz o tym w necie pisane polecam google :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

ja moze nie do konca na temat ale... jestem zdania: "chcesz miec mocniejsze auto, to sobie takie kup!"

smiech mnie lapie jak kolesie tuninguja np biedna corse 1,4 8v, zakladaja Bog wie co, morze pieniedzy pakuja zamiast zwyczajnie kupic sobie wersje GSi...

dwa ze auta seryjnie mocniejsze maja czesto wzmacniana konstrukcje, inne hamulce, wyposazenie itp itd

moze sprawa ma sie troszke inaczej gdy buduje sie auto unikatowe (np chcialbys miec jedynego w polsce passata 400KM), ale to bardziej hobbystycznie niz na codzien do uzytku, dwa ze w takich przypadkach wybiera sie najczesciej jako baze do budowy takiej bestii najmocniejsza seryjna wersje (czyli w naszym przypadku VR6).

pieniadze to druga strona medalu...dobry tuning kosztuje, tanie sa tylko "sciemo-chipy" do TDi z allegro.

 

co do twojego przypadku to doradzilbym na poczatek doprowadzic auto do stanu w jakim fabryka go puscila w swiat... zadbaj o filtry, przewody, swiece, olej....ogolnie o cale auto. bedzie jezdzilo lepiej, szybciej, ciszej, rowniej...

a jak ci tego malo to VR6...albo audi RS4 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności