islander Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2010 (edytowane) Witajcie Mam takie pytanie, padł mi sterownik abs'u. Kupiłem już używkę wraz z pompą (8E0 614 111 B). Teraz nie wiem co robić. Czy wymieniać pompę wraz ze sterownikiem, czy poprostu przełożyć sam sterownik. Jeżeli ta druga opcja, to czy te tulejki co są w środku sterownika zostawić te które zakupiłem czy lepiej te które są u mnie w aucie. A nastepnie czy juz po montażu, trzeba wpinac sie Vag'iem i coś ustawiać, czy tylko skasować błędy. Pozdrawiam Edytowane 12 Marca 2010 przez islander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
islander Zgłoś #2 Napisano 12 Marca 2010 No nie wierzę że nikt nie wie. Albo zbyt błache pytanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 12 Marca 2010 jeśli masz kupiony sterownik taki jak w aucie to wystarczy tylko sterownik przełożyć tulejki zostaw swoje a przed operacja odłącz aku i nie będzie błedu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArtiD2 Zgłoś #4 Napisano 12 Marca 2010 A czy ten sterownik i pompa które kopiłeś mają te same symbole co w Twoim samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #5 Napisano 12 Marca 2010 dokladnie... wlasnie tez jestem po ... wymianie sterownika.. troche sie nameczylem ale postanowilem zrobic to samemu:) udalo sie dziala... nie mialem aparatu do foto ale sluze pomoca... najlepiej zdjąc pojemnik spryskiwacza .. i odkrecic nadkole lewe jest fajny dostep jesli sie nma odpowiednie przedluzki do TROX 20 U mnie bledy pozostaly jednak wystarczyla lekka adaptacja ... na jednym kanale:) i już mozna zrobic to samemu tylko trzeba cierpliwosci powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
islander Zgłoś #6 Napisano 13 Marca 2010 mielke, mi się już błąd wyświetlał, także po wymianie na pewno się pojawi. ArtiD2 pompa na pewno ma taki sam symbol 8E0 614 111 B, co do sterownika to nie wiem. Ale tak na chłopski rozum powinno być chyba OK. Lofi, ja już sterownik wyciągałem, ale dostałem się normalnie "od góry" z tym ze wkrętakiem z "giętką" przedłużką. Tylko niepotrzebnie zakładałem stary sterownik. O wymianę się boję. Dam rade. Tylko właśnie nie wiedziałem czy wymieniać komplet pompę ze sterownikiem czy tylko sterownik, czy tulejki zostawić swoje czy te co kupiłem ze sterownikiem. Lofi, jak założę i skasuje błędy, a dalej będzie coś nie tak, będę potrzebował Twojej pomocy przy adaptacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #7 Napisano 13 Marca 2010 (edytowane) mielke, mi się już błąd wyświetlał, także po wymianie na pewno się pojawi. ArtiD2 pompa na pewno ma taki sam symbol 8E0 614 111 B, co do sterownika to nie wiem. Ale tak na chłopski rozum powinno być chyba OK. Lofi, ja już sterownik wyciągałem, ale dostałem się normalnie "od góry" z tym ze wkrętakiem z "giętką" przedłużką. Tylko niepotrzebnie zakładałem stary sterownik. O wymianę się boję. Dam rade. Tylko właśnie nie wiedziałem czy wymieniać komplet pompę ze sterownikiem czy tylko sterownik, czy tulejki zostawić swoje czy te co kupiłem ze sterownikiem. Lofi, jak założę i skasuje błędy, a dalej będzie coś nie tak, będę potrzebował Twojej pomocy przy adaptacji. coś się wymyśli to nie jest trudne ja tez znalazłem pomoc na forum w tej kwestii.. mam nadzieje ze masz VAG z kablem ( i witaminy do softu)co do sterownika to wymień kompletny sterownik a pompę zostaw.. ja teraz mam do sprzedania pompę z sterownikiem już wcześniej naprawianym ..( właśnie muszę zrobić foto) Edytowane 13 Marca 2010 przez lofi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach