lofi Zgłoś #1 Napisano 4 Lutego 2010 czy taki zwykły tani filtr oleju (typu no name) poza preferowanymi na forum Mann Filter może być przyczyna problemów z ciśnieniem oleju..???:638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #2 Napisano 4 Lutego 2010 przyczyna problemów z ciśnieniem oleju..??? A bardziej konkretnie - co się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2010 no mam taki właśnie filtr ( na własne życzenie) nowy olej(zalany na max) lekki remont głowicy uszczelniaczy zaworów i innych części po drodze a tu dzisiaj podczas jazdy wielki napis STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG ( FIS mam po angielsku) Po wyłączeniu zapłonu problem znikł.. jak zarazie (nie zauważyłem żadnych wycieków oraz ubytków na bagnecie) .. pomóżcie mam VAG-a ale chyba nie obejdzie się bez zmierzenia ciśnienia oleju ( czyżby padł czujnik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruzi Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2010 niesadze zeby to byla wina filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GT88 Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2010 raczej cos z czujnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2010 Moze to byc wina filtra,przerabialem to juz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2010 Moze to byc wina filtra,przerabialem to juz. napisz coś więcej.. często się zdarzały takie akcje?? wymiana pomogła??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adonisp Zgłoś #8 Napisano 6 Lutego 2010 Witam!! U mnie w Pasacie B5 1,8T 20v było tak a właściwie jest tak: wymieniłem olej na magnatec półsyntetyk,podczas wymiany mechanik powiedział że nie ma filtra takiego jak miałem i znalazł niby zamiennik ale nie jestem pewien czy ten zamiennik był odpowiedni. W każdym razie po wymianie oleju przejechałem kilka kilometrów po mieście i zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka oleju. I za cholere nie wiem co się mogło stać i czego objawem jest ta kontrolka.Olej poprzedni był też półsyntetyk i nie był taki zły no ale wymieniłem i klops.Może ktoś podpowie co mogło się stać.Mam dużo nagaru w głowicy tak jakby smaru może ten smar coś popaprał z czujnikiem? czy to może właśnie wina nie tego co trzeba filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 6 Lutego 2010 możliwe ze filtr ma tu winę sprawdź czy nie cieknie pod nim i czy smok czysty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil7s Zgłoś #10 Napisano 6 Lutego 2010 Wymień na polecany przez producenta ja miałem kiedyś taki przypadek że filtr zamiennik ciekł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adonisp Zgłoś #11 Napisano 7 Lutego 2010 Mam pytanko możecie mnie oświecić jaki to filterek jest polecany przez producenta? Kurde mam stresa z tą kontrolką cały czas się martwię mam nadzieję że ten drugi filtr zgasi mi kontrolkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2010 link znaleziony na naszym forum-warto poczytać: http://www.mahle.com/C12570B3006C0D49/Print/W26Y7DKE753STULPL Druga sprawa, to istnieje już na forum obszerny wątek na temat zapchanego smoka pompy olejowej w waszych silnikach czego objawem jest mruganie kontrolki cisnienia oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach