Skocz do zawartości
lofi

Pytanie o filtr no-name

Rekomendowane odpowiedzi

czy taki zwykły tani filtr oleju (typu no name) poza preferowanymi na forum Mann Filter może być przyczyna problemów z ciśnieniem oleju..???:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przyczyna problemów z ciśnieniem oleju..???

 

A bardziej konkretnie - co się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mam taki właśnie filtr ( na własne życzenie) nowy olej(zalany na max) lekki remont głowicy uszczelniaczy zaworów i innych części po drodze a tu dzisiaj podczas jazdy wielki napis

STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG ( FIS mam po angielsku)

Po wyłączeniu zapłonu problem znikł.. jak zarazie (nie zauważyłem żadnych wycieków oraz ubytków na bagnecie) ..

pomóżcie mam VAG-a ale chyba nie obejdzie się bez zmierzenia ciśnienia oleju ( czyżby padł czujnik)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

niesadze zeby to byla wina filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej cos z czujnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Moze to byc wina filtra,przerabialem to juz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze to byc wina filtra,przerabialem to juz.
napisz coś więcej.. często się zdarzały takie akcje?? wymiana pomogła???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

U mnie w Pasacie B5 1,8T 20v było tak a właściwie jest tak:

wymieniłem olej na magnatec półsyntetyk,podczas wymiany mechanik powiedział że nie ma filtra takiego jak miałem i znalazł niby zamiennik ale nie jestem pewien czy ten zamiennik był odpowiedni. W każdym razie po wymianie oleju przejechałem kilka kilometrów po mieście i zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka oleju. I za cholere nie wiem co się mogło stać i czego objawem jest ta kontrolka.Olej poprzedni był też półsyntetyk i nie był taki zły no ale wymieniłem i klops.Może ktoś podpowie co mogło się stać.Mam dużo nagaru w głowicy tak jakby smaru może ten smar coś popaprał z czujnikiem? czy to może właśnie wina nie tego co trzeba filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możliwe ze filtr ma tu winę

sprawdź czy nie cieknie pod nim i czy smok czysty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień na polecany przez producenta ja miałem kiedyś taki przypadek że filtr zamiennik ciekł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko możecie mnie oświecić jaki to filterek jest polecany przez producenta? Kurde mam stresa z tą kontrolką cały czas się martwię mam nadzieję że ten drugi filtr zgasi mi kontrolkę :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

link znaleziony na naszym forum-warto poczytać: http://www.mahle.com/C12570B3006C0D49/Print/W26Y7DKE753STULPL

Druga sprawa, to istnieje już na forum obszerny wątek na temat zapchanego smoka pompy olejowej w waszych silnikach czego objawem jest mruganie kontrolki cisnienia oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności