matekvw Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2009 witam koledzy potrzebuje wiedzy od posiadaczy b5 z silnikem 1.6 otóż koledzy czy ktoś mógł by mi sprawdzić czy wąż chłodnicy górny ma taką samą temperature co dolny bo umnie górny jest ciepły a dolny zimny czy tesz tak macie prosze o pomoc będe wdzięczny pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalxxxxbs Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2009 Sprawdzalem teraz u siebie w ahl 1.6 i mam tak samo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2009 potrzebuje wiedzy od posiadaczy b5 z silnikem 1.6 otóż koledzy czy ktoś mógł by mi sprawdzić czy wąż chłodnicy górny ma taką samą temperature co dolny bo umnie górny jest ciepły a dolny zimny czy tesz tak macie prosze o pomoc będe wdzięczny pozdrawiam Kolego, tu nie ma znaczenia jaki silnik, każdy musi mieć tak samo. A powiedz mi, po przejechaniu jakiego odcinka sprawdzałeś te węże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #4 Napisano 28 Grudnia 2009 zastanawiam sie bo waż na dole zimny autko sie nie grzeje tem wpożądku itp wszystko niby ok tylko wąż gurny jest twardy a dolny zimny jak nieboszczyk i podejrzewam termostat ale to chyba niemożliwe żeby się nieotwierał toby chyba by sie grzal jedynie co zbiera sie wieksze cisnienie w górnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2009 Przy bardzo niskich temperaturach silnik może nie zdążyć nagrzać się na tyle żeby termostat się otworzył, tym bardziej jak atakujesz nagrzewnicę zimnym powietrzem to działa ona jak chłodnica. Termostat otwiera się w granicach 87*C jak robisz krótkie przejażdżki to masz wszystko , a jak długie trasy to trzeba by się przyjrzeć jak termostat działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2009 to wkońcu kolego jak to ma być bo jusz niewiem to te węze powinny mięc taką samą temperature po nagrzaniu auta a nie jeden zimny a drugi ciepły to wkońcu ciepłe oba czy tylko jeden ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:16 ---------- przejechałem jakieś 120 km i wąż na dole zimny a u góry ciepły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2009 przejechałem jakieś 120 km i wąż na dole zimny a u góry ciepły Po takiej trasie to obydwa powinny być ciepłe, ciekawe tylko że się nie przegrzewał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach