Skocz do zawartości
Gość mikeee

Problem z Passatem B5 1.9TDI 90KM (AHU)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mikeee

Mam problem z silnikem 1.9 TDI 90KM (AHU) a mianowicie z obrotami jak go kupilem niedawno bylo wszystko super ale od paru dni jest cos takiego ze nie schodzi z obrotów do około 900obr/min tylko roznei albo kolo jest kolo 1000 albo czasem dochodzi do prawie 1100 obr/min pozatym podczas jazdy nie zauwazylem jakis nieprawidłowości w stulu szarpania czy coś takiego jedzie raczej rowniotko i moc raczej tez nie bodzi zastrzezeń chociarz wydaje mi sie ze ponocy mogłby troszke lepiej palic oczywiscie odpala za pierwszym razem ale musi sie pare razy obrocic zeby zapalił a w garazu mam temp dodtanią świece zarowe sprawdzone.Jeśli ktos mial taki przypadek i wie cos na ten temat to prosze o jakies podpowiedzi.To moje pierwsze TDI wczesniej jezdzilem AUDI 80 B4 2.0 benzyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

jak swieczki sa ok no to aku do podladowania. U mnie tez keidys zaraz po kupnie falowaly obroty. Bardziej bylo to zauwazalne po depnieciu. Bezposrednio poprzedzal to przeglad wymiana plynow i filtrow. Po jakis 2 tyg. sie ustabilizowalo i do teraz jest ok.

Nie wiem czy w tdi jest cos takeigo jak krokowiec.... ktory ospowada za obroty. Posprawdzaj sobie jezeli nie wymieniles filtr pow. (a co do odpalania moze i filtr paliwa jest nieciekawy..)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mikeee

Akumulator jest chyba nowy a przynajmniej tak wyglada filtr powietrza tez nowy jedeyne co to moze i rzeczywiscie filtr paliwa cos moze kiepski problem w tym ze to nie zawsze sie dzieje wczoraj do poludnia mial takie wybryki ze ustawial sobie rozne obroty wieczorem zrobilem 40 km i chodzil prawidlowo mowili mi jeszcze ze to moze byc nastawnik dawki paliwa. :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość voss

@mikeee

 

co do obr.. to nalezalo by sprawdzic czujnik temp. G62 poza tym blok 001 na wolnych

ale ja stawiam na ten G62

 

co do odpalania to nalezalo by sprawdzic kat wtrysku bo to najczesciej powod zlego palenia na zimnym, ale najpierw ten czujnik temp.

 

pozdr.

voss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mikeee

Bylem podpiąć pod kompa i faktycznie wyszło ze czujnik temperatury silnika szfankuje bo na nagrzanym silniku pokazywal -37. Wyciagnelismy kostek i wlozyli pare razy i narazie spokoj moze nie laczylo a jak nie to czujnik do wymiany.Reszta parametrow w normie jest kąty wtrysku i resztza czujnokow oraz turbinka pracuja jak nalezy dzieki za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kalulujacek

ja miałem podobny problem w sharanie. okazało sie ,że nalałem paliwo złej jakości (z wodą) izaczął szwankować czujnik temperatury paliwa w pompie wtryskowej. na kompie buło wszystko ok ale mechanik miał juz taki przypadek, czujnik kupiłem w aso 176zł wymieniłem go i i auto na bigu jałowym 900obr. juz rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności