Skocz do zawartości
Gość zllew

Problem z zapalaniem b4 1.9 td

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zllew

Jak wyzej. Mam problem z zapaleniem zimnego paska. Swiece sa wymienione na nowe i sprawdzone. Zalozylem nowy filtr paliwa. Jakies sugestie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adso

Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, może bezpiecznik padł albo jakaś wtyczka. Zapowietrzona pompa wtryskowa po wymianie filtra paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że mało km jeszcze zrobiłeś i się układ nie odpowietrzył...

 

Ile pracował silnik po wymianie filtr ??? Zalałeś filtr paliwem ???

 

Może zapowietrza się przy zaworku na filtrze paliwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zllew

Świece są sprawdzone, napięcie dochodzi. Kilometrów zrobiłem napewno ponad 200, i filtr ofc zalałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adso

To przed wymianą filtra jak palił? Sprawdź na włączonym silniku czy nie widać bąbelków w przeźroczystym wężyku między filtrem a pompą, może masz luźne obejmy na wężykach. Escort od znajomego przez połączenia wężyków to się zapowietrzał w ciągu nocy i rano trzeba było go piłować przez 2 min za nim zaczął gadać.pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zllew

Wlasnie w tym problem ze ona mial juz problemy z zapalaniem przed wymiana filtra. Jak go zapalam to sie ksztusi jakby nie szedl na wszystkie gary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz przeźroczyste przewody paliwowe idące od filtra do pompy ??

 

Zobacz czy nie widac tam bąbli powietrza, szczeglnie po dłuższym postoju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zllew

Babelkow nie ma, sprawdzałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to zawór elektromagnetyczny ???

 

Kolega miał jeszcze iną przypadłośc, że gdzies nei stykały kostki i świece raz grzały a raz nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemek62

a może trzeba sie zastanowić nad zbyt słabym prądem rozruchowym lub sprawdzić wstryskiwacze? może padł któryś rozpylacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zllew

Co to za zawor elektromagnetyczny? No wlasnie sie przymierzam do wymiany koncowek wtryskow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin-Gora
Wlasnie w tym problem ze ona mial juz problemy z zapalaniem przed wymiana filtra. Jak go zapalam to sie ksztusi jakby nie szedl na wszystkie gary

 

sprawdz pasek rozrządu-być może przeskoczył...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zllew

Poza tym wszystkim wydaje mi sie ze ma za niskie obroty na zimnym a za wysokie na cieplym silniku. Zimny ma okolo 900 a cieply ponad 1100 :/ Ten silnik robi ze mna co chce ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko możliwe, że to automatyczne ssanie sie poprzestawiało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności