Skocz do zawartości
Gość cool_andriej

moduł komfortu 1C0 959 799 A

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cool_andriej

:confused:Witam. U mnie w vw passacie B5 2005r 100KM jest moduł komfortu 1C0 959 799 A. Proszę o podpowiedź na temat tego modułu. Nie działa mi całe oświetlenie wnętrza auta oraz alarm(alarm działa tylko gdy otworzę tylną klapę z kluczyka) czy może być w związku z tym zepsuty ten moduł? czy można go zastąpić innym modułem i wówczas trzeba to w jakiś sposób programować od nowa? Interesuje mnie też czy można zaprogramować u mnie w samochodzie np domykanie szyb z kluczyka (mam tylko 2 przednie elektryczne) oraz takie coś jak zamykanie się auta np po przekroczeniu 15km oraz wiele innych funkcji... Czy może mi ktoś opisać jak to jest z tym modułem. Jestem laikiem i wogóle się na tym nie znam a passata mam od 1 miesiąca. Proszę o pomoc...

Zapomnialem dodac moje gg 4409542 lub e-mail [email protected]. Aha czy ewentualnie można naprawić taki moduł i jakie to są koszty...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam !

 

tu masz linka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1130 odnosnie modulu komfortu z tego forum, jesli uwazanie poczytasz na pewno sie dowiesz w czym tkwi problem u ciebie w aucie, masz tam kilka zdjec jak wyciagnac modul gdzie on jest i jak osuszyc go z wody! do diagnozy czy kable masz przegnite czy pordzewiale bedziesz potrzebowal miernika zwyklego i oczu ;) duzo jest o takich przypadkach na forum jak twoj musisz tylko poszukac, pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik