Skocz do zawartości
Gość bartekbzyk

Passat b5 POMPA WTRYSKOWA???POMOCY...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartekbzyk

mam problem PAssat stracił na mocy Byłem wczoraj na kompie i wykazał jakiś zaworek czy elektrozaworek Mechanik stwierdził że to w pompie wtryskowej Miał ktoś podobny przypadek i może mi pomóc Czy musze kupić inną pompę czy elektrozaworek sam? CZy może to zaworek w pompie w środku Auto słabo zapala A zaczęło się od utraty mocy CZasem chodzi nierówno ostatnio coraz częściej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kolega napisze coś więcej... jaki to był błąd... kiedy auto gorzej odpala -zimne/ciepłe !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartekbzyk

jak zimny i ciepły Jaki to był błąd to nie powiem bo nie pamiętam Mechanik od razu założył że trzeba pompe wymienić i się zastanawiam czy trzeba Auto gorzej pali obojętnie czy zimne czy ciepłe Jak już odpali chodzi nierówno Co na temat przyspieszenia Do 3 tys obrotów jest ok ale pózniej już nic do przodu Wskazówka staje I nic więcej Na piątym biegu jedynie 120 i ani km więcej NA każdym biegu wskazówka obrotów dochodzi do 3 mimo iż pedał w podłodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Może chodziło o zaworek N75, ewentualnie czujnik ciśnienia doładowania? N75 raczej z przodu silnika, a nie przy pompie. Gdyby było coś nie tak z pompą wtryskową to byłyby chyba problemy z pracą silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartekbzyk

Nie wiem ale dziś wymontuje pompę wtryskową Szkoda że nie znam tego numeru błędu Nie chciałbym kupować innej pompy bo to się wiążę z kosztami A jeśli to tylko jakiś zaworek przy pompie wtryskowej? Sam na tym się nie znam ale musze do jakiegoś specjalisty podjechać DZiękuje za chęć pomocy i jakby ktoś miał cenne informacje to proszę piszcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W pierwszej kolejności czujniki do sprawdzenia:

 

1. przepływomierz

2. N75, plus wężyki podciśnienia (może już do wymiany, autko ma trochę lat ?)

3. czujnik ciśnienia doładowania (u góry na rurze tuż przed podszybiem)

a dopiero później reszta czyli turbina, wtryski i pompa

 

autko kopci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności to podepnij się pod VAG'a!!! Sprawdź jaki błędy są!

Kolejnym etapem jest dokonanie logów dynamicznych!

 

Jak nie masz kabla to napisz do kogoś z forum, na pewno Ci pomoże...

Miasto z którego pochodzisz "bydzia" = Bydgoszcz?

Np., do kogoś z tego regionu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności