Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

temat byl na forum ale Gość nie podał jak roziązał problem.

Zapala mi sie kontrolka otwartej klapy tylnie, klapa jest zamknieta na 100 %, przez co mam problem z alarmem ponieważ włącza sie po kilku minutach. Nie wiem gdzie jest czujnik który tym zawiaduje i cze nie uległ np zabrudzeniu. Podczas jazdy po nierównościach kontrolka zapala sie i gaśnie wraz z komunikaktem o otwarciu klapy tylniej (wraz z sygnałam dzwiekowym). Czy miał może ktoś z was taki problem i jak go rowiazał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Musisz troszke rozebrac tylna klapke i poczyscic styki w zamku. Bo ten czujnik otwarcia/zamkniecia to jeden z stykow w zamku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie można też odłączyć czujnik w zamku i obok zamka zamontować zwykły dociskowy.Rozwiązanie dość prymitywne ale i skuteczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to u siebie i w golfie i w passacie...

w passacie rozebrałem poszycie klapy, przeczyściłem mikrostyk przy zamku i działa do tej pory, to już dwa lata :) ,w golfie nie pomogło.

jeżeli jest uszkodzony to po wyczyszczeniu zauważysz ;)

kupisz nowy, cena to około 100 pln.

Pozdrawiam

edit:/

Zobacz ten temat:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16584&highlight=offen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okazało sie ze z silniczka wycieraczki delikatnie kapało, a płyn spływał wewnątrz klapy wprost na zamek powodując zapelne małe zwarcie - stąd alarm otwartej klapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fenio22

witam mam ten sam problem...bylem u elektryka a on po podlaczeniu passkapod komputer nie wykazuje zadnego problemu z czujnikiem klapy,tylko bląd 16 i 64 co

z jego ksiazki wnioskuje ze jest to blad zaworów w silniku...niewiem czy jest to mozliwe zeby przez te zwarcie tego czunika wariowal tez komputer.prosze o pomoc .dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe pod co on Cię podłączał...

Tak wygląda przykładowy kod błędu vag:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

A Twój problem to zapewne awaria mikrostyku w klapie- rozebrać klapę trzeba, możliwe, że rurka od spryskiwacza Ci się ukręciła i zalała zamek. Naprawa siłownika i mikrostyku jest szeroko opisana na forum, wraz ze zdjęciami.

Awaria mikrostyku nie ma nic wspólnego z komputerem silnika-Twój elektryk podpinał zapewne jakieś uniwersalne urządzenie diagnostyczne, a one diagnozują tylko ECU silnika przeważnie, do tego mają swoje dziwne kody, jak napisałeś. Żeby zdiagnozować jakikolwiek zamek musisz podłączyć vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności