Gość berel Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2007 [center:a7a214cc02]witam,,,podczas ruszania do obrotów silnika 2000 następuje lekkie szarpanie i później jak załączy się turbina jest wszystko ok,,,,, jaka może być tego przyczyna i jak ją można usunąć,,,,,,,,,pozdrawiam[/center:a7a214cc02] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość artiona Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2008 Witam,nie wiem czy ktoś się odzywał w tej sprawie do Ciebie ale jam mam podobny problem (tylko że w b4 90KM tdi) szarpie pomiędzy 1250-1500 obr/min, ale tylko wtedy gdy powoli daje gazu lub jade jednostajnie na tych obr.(najgorzej jest na zimnym silniku).Natomiat gdy pedał idzie w podłogę tego nie ma.Mechanik powiedział że to może wtrysk się przypiekł ale mało prawdopodobne ja bym powiedział bo objawy by były na każdych obr.;moim zdaniem jest to wina przepływomierza-ale sprawdze to dopiero w tym tygodniu.dolałem także srodka do czyszczenia wtrysków i filtr powietrza wymieniłem trochę lepiej ale to nie to, więc proponuje sprawdzić przepływomierz podpinając silnik pod komp lub zamontować drugi na chwile.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pimpusm Zgłoś #3 Napisano 7 Stycznia 2008 witam tez zaczeło mi sie to dziac na 1i 2 drugim biegu dopuki sie turbina nie załączy a jak sie załączy to OK. jak daję bardzo lekko gaz lub bardzo ostro to nie szarpie ale tak jak zawsze zeby ruszyc czyli srednio mocno to szarpie i tylko na 1 i 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #4 Napisano 7 Stycznia 2008 Od II tygodni mam to samo w 2.5 V6 TDI... Tylko przy wolnym dodawaniu gazu okolo 1800 obrotow i czuje delikatne szarpniecie-turbo kaputt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skiba Zgłoś #5 Napisano 12 Stycznia 2008 brudny lub uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #6 Napisano 12 Stycznia 2008 Skiba, skad ta pewnosc? ja bym obstawial turbine... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro2225 Zgłoś #7 Napisano 13 Stycznia 2008 Mysle ze winien jest wtrysk sterujacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #8 Napisano 13 Stycznia 2008 No dobra, ale efekt znika po rozgrzaniu silnika i kilkakrotnym butowaniu na "3" biegu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotras123 Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2008 Panowie mam to samo w b4,tylko ze u mnie odczuwalne jest juz to od 2 biegu,ale tylko jak ma ciężko,bo jak daje w deche to do 110km/h nic nie czuc-dalej jakby sie przymula i strasznie czuc bicie w podłodze.Jak sie czysci ten nastawnik?slyszłem,ze tego sie nie odkręca,bo pózniej trzeba pompe ustawic.Swój wtrysk pożyczałem kolesiowi i gadał mu super.:633:POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #10 Napisano 15 Stycznia 2008 .:633:POMOCY moze to banalne, ale czy jak swiece zarowe sa do kitu to szarpie przy przyspieszaniu??? Chociaz nie pamietam, czy zarowe grzeja caly czas czy tylko podczas rozruchu:o?? ....a lewe powietrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotras123 Zgłoś #11 Napisano 15 Stycznia 2008 nie kolego,świece grzeja tylko jeszcze chwilke po rozruchu,ale nie maja wpływu na szarpanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2008 nie kolego,świece grzeja tylko jeszcze chwilke po rozruchu,ale nie maja wpływu na szarpanie fakt,...a wiec moze EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonzo-cbr Zgłoś #13 Napisano 12 Lutego 2008 Witam jestem nowym urzytkownikiem B5. Ile kosztuje: przełącznik wtrysków, ewentualnie czyszczenie go?? Da się do tego dobrac samemu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonzo-cbr Zgłoś #14 Napisano 12 Lutego 2008 Chodzi mi o nastawnik pompy wtryskowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarro_1 Zgłoś #15 Napisano 11 Marca 2009 Widzę, że temat umarł spory czas temu może ktoś poda rozwiązanie tego problemu . Własnie pojawiły sie u mnie te same objawy. Dzieki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #16 Napisano 11 Marca 2009 no ja też się podłączę problem jest taki ze jadąc na 4 i 5 biegu przy 1800 obrotów wciskam pedał w podłoge furka ładnie się zbiera ale do 2000 drży mi całe autko aż taki basik wydaje jak mu tak nie butuje to nie czuć szarpania...ktos podpowie o co kaman?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andy Q Zgłoś #17 Napisano 13 Marca 2009 I u mnie pojawił się taki problem. Auto właściwie jeździ bezproblemowo. Ale na 4 biegu (4-biegowy automat) w zakresie obrotów 1500-1800 przy większych obciążeniach pojawiają się drgania. Czasami dość silne, czasami minimalne. Silniejsze wciśnięcie gazu właściwie eliminuje problem, ale najprawdopodobniej tylko dlatego, że dość szybko przechodzi się problematyczny zakres obrotów. Podejrzewałem, że to od sprzęgła hydrokinetycznego ( np. za mało oleju), ale po przeczytaniu powyższych post'ów zwątpiłem. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passior Zgłoś #18 Napisano 15 Marca 2009 Mam podobny problem ze swoim passiorem tylko te obiawy występują po przejechaniu okolo 80-100km. Przy przyspieszaniu szarpie i puszcza czarne chmury. Wymieniłem czujnik doładowania turbosprężarki i nic nie pomogło. Podpinałem passka pod komputer ale nie wykazuje zadnych błędów. Mechanik obstawia, że może to byc przepływomierz:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozim29 Zgłoś #19 Napisano 15 Marca 2009 mój cztero-biegowy automat zachowuje się podobnie, drży przy stałej prędkości pomiędzy 1700 a 1900 obrotów, jak również wahają się obroty silnika skaczą tak o 100 do góry po czym spadają, powtarza się to w sposób cykliczny... podobnie autko nie sprawia żadnych problemów jednak obawiam się że zaczyna się coś niepokojącego... ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:49 ---------- mój cztero-biegowy automat B5 Fl 1,9 tdi 74 kw zachowuje się podobnie, drży przy stałej prędkości pomiędzy 1700 a 1900 obrotów, jak również wahają się obroty silnika skaczą tak o 100 do góry po czym spadają, powtarza się to w sposób cykliczny... podobnie autko nie sprawia żadnych problemów jednak obawiam się że zaczyna się coś niepokojącego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #20 Napisano 16 Marca 2009 (edytowane) Panowie lekie szarpanie przy przyśpieszaniu w PD może powodować padający lub zle działający (listwa przyłączeniowa- czy jak sie to tam pisze, nie łączy zbyt dobrze) pompowtryskiwacz. Najlepiej zdiagnozowac na Vag'u wyjdzie ktora pompka niedomaga, bądz ma kłopoty z sterowaniem, kanał 023 prawdę wam powie..... czym mniejsze i równiejsze wartości tym lepiej. W B5 AFN jak i B4 1Z za szarpanie przy ok 1500-2000 obr (najbardziej na 5 biegu) wine ponosi nastawnik, aby się o tym przekonac wystarczy odłączyć linkę od licznika/ impulsatora przy skrzyni biegów, jesli wszystko będzie OK to trzeba wyczyścić nastawnik. Bądz wymienic... Dodatkowo w autach wyposażonych w koło dwumasowe drgania przy ruszaniu może powodowac znaczne zuzycie w/w elementu..... W tym przypadku pomoże tylko wymiana. 1Z'ty odpadają bo nie mają takiego cuda.. Jeśli nic co wypisałem nie powoduje drgań to trzeba fury diagnozowac i szukac innych przyczyn jak padajacy czujnik wzniosu iglicy na 3cim wtrysku , przepływka, EGR i takie tam... Edytowane 16 Marca 2009 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach