Jakub0011 Zgłoś #1 Napisano 26 Kwietnia 2014 Podczas wczorajszej wymiany czujnika ciśnienia oleju 1,8T silnik AWT 2001 dostrzegłem pod kolektorem dolotowym (ssącym) powietrza wystające kolanko (gumowe) bez wydaje się brakującego wężyka. Na forum niby są schematy układu podciśnienia, ale nie bardzo idzie je odpalić aby przejrzeć. postaram się dodać poniżej zdjęcie. Proszę o pomoc co mam tam włożyć, żadnego luźnego wężyka nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny_passek Zgłoś #2 Napisano 26 Kwietnia 2014 Wydaje mi się, że to kolanko jest zaślepione i tak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub0011 Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2014 wymiana czujnika nic nie dała. od wczoraj walczę ze zmianą silnika. przywiozłem z GB silnik AWT i zobaczymy co tam ma. Kolank faktycznie było zaślepione dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2014 wymiana czujnika nic nie dała. ... walczę ze zmianą silnika No to pojechałeś po bandzie, jak nie czujnik to .... silnik BTW co miała dać zmiana czujnika ? Nie masz ciśnienia oleju ? Takie rzeczy trzeba zdiagnozować podłączając manometr mechaniczny :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakub0011 Zgłoś #5 Napisano 9 Czerwca 2014 tam masz rację. podłączyłem manometr i nie było nawet 1 bara ciśnienia na wysokich. nowy silnik tzw.słupek od anglika wyszedł mnie niecały 1 tyś.plus oleje i płny i robota. Teraz mam prawiie 5 barów na wysokich i 3 na wolnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach