ptaku Zgłoś #1 Napisano 7 Stycznia 2012 Witam, Rok temu miałem problem z falującymi obrotami polegający na tym iż na rozgrzanym silniku stojąc sobie na biegu jałowym obroty potrafiły wskoczyć na 1000-1100 RPM. Obroty opadały dopiero po lekkim dodaniu gazu ( dzieje i działo się tak raz na kilka/kilkanaście dni ) Udałem się z tą usterką do ASO gdzie przeczyścili przepustnicę a następnie zrobili adaptację. Jednakże nie pomogło to zbyt wiele więc przepustnica została wymieniona na nową. Nowa przepustnica nic ni dała i ostatnią rzeczą jaką wpadli był upgrade sterownika silnika po którym objawy ustały. Problem powrócił po 8 miesiącach spokoju a ASO nie wie co jest przyczyną i twierdzi że wszystko jest ok bo komputer nie wywala żadnych błędów. Ma ktoś może jakieś pomysły co może być przyczyną gdyż chciałbym to rozwiązać przed końcem gwarancji tzn. do końca miesiąca Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2012 mysle ze to bedzie czujnik obrotów wału albo silniczek krokowy to 2 najczeszcze usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tassak Zgłoś #3 Napisano 11 Stycznia 2012 Cześć dwa miesiace temu również miałem problem falujących obrotów posiadam skrzynie tiptron także na D falował mi cały samochód co zostało wymienione: - Odma - świece - cewki Cewki podlegają akcji serwisowej więc udałem sie do R-W gdzie dokonano wymiany za friiko a oprócz tego wymienili mi jakiś inny czujnik paliwa który również podlega darmowej akcji serwisowej. wystarczy zadzwonic podać VIN i sprawdzic czy nasze autko sie łapie na jakąs akcje całość imprezy zamknęła sie kwotą 250 zł (odma plus świece) Opiekunem mojego paska jest Tom-Car. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach