Skocz do zawartości
Bastir_007

Gośniki w drzwiach przestły grać.. pomocy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem B4 z 96r. ostatnio miałem problem z drzwiami kierowcy i musiały one zostać zmienione, po odbiorze od "majstrów" (sam nie miałem czasu i odbierał ojciec ze szwagrem) okazało się ze głośnik nie działa.. rozebrałem boczek głośnik niby sprawny.. kable cale sygnału brak.. wziąłem miernik i zacząłem szukać.. dla porównania chciałem sprawdzić jak sprawa wygląda w drzwiach od pasażera rozebrałem i wykręciłem wtykę na "włączonym radiu" po czym zapiąłem ja z powrotem na co drugi głośnik także odmówił posluszenstwa:/ o co kaman?? na na Tych wtykach jakieś bezpieczniki?? wszystko poza tym gra tweetery na podszybiu, głośniki w bagażniku i Woofer... jestem zielony ręce mi opadły.. pomocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy dobrze podłączyli kable przy słupku tam jak źle założysz to niektóre kable mogą nie stykać lub czy nie uszkodzili bolców w wiązce jak ją przekładali są strasznie delikatne raz czy dwa je przegniesz i mogą się ułamać lata robią swoje zobacz czy masz sygnał w słupku jak nie to musisz iść po kablach dalej a jak tam jest to bym szukał raczej na tym złączu na słupku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie.. te złącza to nie są zbyt udane.. w dodatku we wtyczce są tak małe otwory na "wsuwki" ze miernikiem podejść nie idzie, będę coś musiał kombinować.. ale dziwi mnie najbardziej ze po odkręceniu złącza w drzwiach pasażera też audio padło a elektryka dalej spoko.. no trudno jednak prostsze był zwykłe kable w osłonie w B3 ;d Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...